۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸
در برخورد با اخلال گران ارزی خط قرمزی نداریم
رئیس قوه قضائیه:

در برخورد با اخلال گران ارزی خط قرمزی نداریم

حجت الاسلام رئیسی، رئیس قوه قضائیه گفت: در برخورد با اخلال گران ارزی خط قرمزی وجود ندارد.

به گزارش بازار، حجت الااسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی افزود: در پرونده‌هایی که تاکنون رسیدگی شده هر دو طرف مورد توجه قرار گرفته است و باز هم مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی گفت: کسانی که تخلف و اخلال ارزی داشته اند و هم کسانی که دست این افراد را در اخلال ارزی باز گذاشته و ارز را در اختیار آن‌ها قرار داده اند باید مورد پیگیری قرار گیرند.

رئیس دستگاه قضا افزود: این روند مورد تاکید ما به دادسراها و دادگاه‌ها بوده است و باز هم خواهد بود و در بسیاری از پرونده‌ها جای پای این اخلال گران دیده می‌شود و باید مورد پیگیری قرار گیرند. البته برخی دادگاهی شده اند و برخی هم در شرف دادگاهی شدند.

وی گفت: در رسیدگی به پرونده اخلال گران، به هیچ عنوان خط قرمزی وجود ندارد به جز بی استناد سخن گفتن و بی استناد حکم صادر کردن.

رئیس دستگاه قضا همچنین با بیان اینکه نشست با جریان دانشجویی برای من مغتنم است افزود: دانشجویان متفاوت صحبت می‌کنند و ادبیات متفاوتی هم دارند، اما برای ما بسیار شیرین است.

وی گفت: از صراحت گفتار دانشجویان دلخور نمی‌شوم، زیرا در این صراحت‌ها صداقت وجود دارد و، چون این صداقت‌ها از دل برمی خیزد بر دل هم می‌نشیند و موجب اصلاح امور خواهد شد.

رئیس دستگاه قضا در پایان درباره برنامه بدون تعارف هم افزود: ان شاءالله که بتوانید بدون تعارف درد دل مردم را منعکس کنید.

کد خبر: ۵۹٬۸۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha