۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸
خرابی گیربکس در پی  یدک کشی با سرعت بیش از ۴۰ کیلومتر
در یدک کردن خودروها توجه کنید

خرابی گیربکس در پی یدک کشی با سرعت بیش از ۴۰ کیلومتر

اگر خودرو شما مجهز به دیفرانسیل جلو و گیربکس اتوماتیک است، در زمان یدک کردن نباید سرعت بیش از ۴۰ کلیومتر افزایش و مسافت یدک کردن بیشتر از ۳۰ کیلومتر شود. عدم رعایت این مورد می‌تواند خرابی گیربکس را به همراه داشته باشد.

بازار؛ گروه خودرو: در زمان خرابی خودرو و زمین گیر شدن آن، تنها راه حمل استفاده از یدک‌کش است. مالکان خودروها هنگامی که میخواهند از یدک‌کش استفاده کنند، به نکات مهم حمل و نقل توجه نکرده و این مساله سبب تحمیل هزینه گزاف تعمیر به مالکان خواهد شد. هرچند که اغلب رانندگان یدک‌کش نسبت به فرآیند اصولی و استاندارد حمل خودرو آشنا نبوده و این عامل زمینه خرابی اجزا بدنه را بیشتر می‌کند. اگر خودرو شما مجهز به گیربکس اتوماتیک یا دو دیفرانسیل است، از یدک‌کش استفاده نکنید.

زیرا این عمل می‌تواند سبب خرابی گیربکس اتوماتیک و سایر اجزای خودرو شود. همچنین توجه داشته باشید، اگر  خودرو شما مجهز به دیفرانسیل جلو و گیربکس اتوماتیک است، در زمان یدک کردن نباید سرعت بیش از ۴۰ کلیومتر افزایش و مسافت یدک کردن بیشتر از ۳۰ کیلومتر شود. عدم رعایت این مورد می‌تواند خرابی گیربکس را به همراه داشته باشد. در زمان استفاده از یدک‌کش به سپرها، سینی‌فن و سینی رادیاتور توجه کنید. زیرا اگر در فرآیند دوچرخ جلو خودرو به درستی متصل به تکیه گاه نشده باشد، قطعات مذکور آسیب خواهند دید که هزینه گزاف تعمیر را به مالک تحمیل می‌کند. در زمان خرابی خودروهای مجهز به گیربکس اتوماتیک سعی کنید از خودرو بر (کریر) استفاده کنید.

کد خبر: ۵۹٬۷۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha