۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۰
آینده خوبی پیش روی رمزارزها و طلا قرار دارد
یکی از مدیران ارشد سرمایه گذاری دنیا مطرح کرد؛

آینده خوبی پیش روی رمزارزها و طلا قرار دارد

با وجودی که بسیاری از فعالان حوزه سرمایه گذاری از صعود قیمت بیت کوین در سال آینده خبر می دهند؛ فرانک هولمز یکی از مدیران ارشد سرمایه گذاری هم براین باور است که ادامه دار بودن عملکرد مثبت رمزارزها در سال پیش رو دور از انتظار نخواهد بود.

بازار؛ گروه بورس: سایت «بیت کوین» نوشت: فرانک هولمز، مدیر عامل و مدیر ارشد سرمایه گذاری جهانی شرکت گلوبال اینوستورز (شرکت مشهور سرمایه گذاری امریکایی)، اخیراً در  مصاحبه ای که انجام داد،  پیش بینی قیمت خود را در مورد ارزش طلا در سال ۲۰۲۱ مورد بحث قرار داد. هولمز همچنین گفت: ارزهای رمزنگاری شده در سال آینده نیز به عملکرد خوب خود  ادامه خواهند داد، زیرا وی معتقد است افزایش پذیرش بیت کوین و بازار مالی غیرمتمرکز (defi) به سود صنعت خواهد بود.

تعدادی از فعالان دیگر مانند پیتر شیف (پیتر دیوید شیف یک کارگزار سهام، مفسر مالی ومدیرعامل و استراتژیست ارشد جهانی Euro Pacific Capital Inc است) علاقه زیادی به بیت کوین و ارزهای رمزپایه ندارد. در حالیکه طرفداران مشهور دیگر  فلزات گرانبها هستند که به  دارایی های دیجیتالی مانند بیت کوین تمایل نشان داده اند.

به عنوان مثال، اندی هافمن، کارشناس طلا و پول، چند سال پیش توضیح داد که او مجبور شد، روند فکری خود را تغییر دهد تا بفهمد بیت کوین دشمن طلا و نقره نیست. در حقیقت، هافمن اکنون معتقد است که طلا و ارزهای رمزنگاری شده برای خاتمه طرح پونزی (این طرح به جای آن که سودی که از فعالیت اقتصادی واقعی بدست آمده باشد، را به سرمایه گذاران پرداخت کند، از پول خودشان یا از پول دیگر سرمایه گذاران به آنها سود پرداخت می کند) متحدان خوبی هستند.

این درحالی است که به تازگی فرانک هولمز، سرمایه گذار برجسته طلا و مدیرعامل اینوستورز، در مصاحبه با کیتکو در مورد بیت کوین صحبت کرد. دقیقاً مانند هافمن، هولمز معتقد است که هر دو نوع دارایی سال آینده عملکرد خوبی دارند.

هولمز گفت: ۴۰ درصد  رشد طلا در سال ۲۰۲۱، دور از انتظار نیست و این که می تواند  فلز گرانبها بین ۲۲۰۰ تا ۲۶۰۰ دلار درهر اونس معامله شود. وی که، نویسنده کتاب «The Goldwatcher: Demystifying Gold Investing» هم است در مصاحبه خود یادآور شد: یک انحراف معیار، طی ۱۲ ماه آینده با دوحرکت ۴۰۰ دلار و ۸۰۰ دلار به صعود بهای طلا کمک کرده و این  مساله می تواند قیمت این فلز گرانبها  را از ۲۲۰۰ دلار به ۲۶۰۰ دلار برساند.

هولمز همچنین در مورد دومین ارز رمزنگاری شده بزرگ یعنی اتریوم خاطرنشان کرد: ارزش اتریوم از تحولات در فضای مالی غیرمتمرکز دیفای (Defi) بهره مند شده است. وی همچنین گفت: افزایش تعداد کیف پول های بیت کوین نشان داده است که مردم پذیرای دارایی دیجیتال شده اند.

هولمز توضیح داد: تعداد این کیف پول ها از سه سال گذشته در حال افزایش است. علاوه بر این، اخیرا با نصف شدن پاداش بلوک بیت کوین که در ماه مه سال ۲۰۲۰ اتفاق افتاد، به تقاضای دارایی رمزنگاری شده کمک کرده است.

هولمز در مصاحبه خود تاکید کرد: اگر فردا، همه معادن طلا در جهان اعلام کردند که قصد داریم عرضه خود را ۵۰ درصد کاهش دهیم، من می توانم به شما اطمینان دهم که طلا ۱۰ هزار دلار خواهد بود.ناگفته نماند که این اولین بار نیست که هولمز در مورد بیت کوین صحبت می کند و در گذشته هم به دارایی های رمزنگاری و هم فلزات گرانبها خوش بین بوده است. در عین حال که وی براین باور است که وقتی صحبت از بیت کوین در مقابل طلا می شود، هر دو می توانند محافظ خوبی دربرابر ریسک باشند.

کد خبر: ۵۹٬۶۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha