۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
 کشف یک تریلی شکر قاچاق در اصفهان/ ۳ انبار احتکار مواد غذایی شناسایی شد
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد

کشف یک تریلی شکر قاچاق در اصفهان/ ۳ انبار احتکار مواد غذایی شناسایی شد

اصفهان- عادل مرام، معاون بازرسی سازمان صمت استان اصفهان گفت: در بازرسی از انبارهای اصفهان طی یک روز گذشته یک انبار احتکار خانگی شکر و سه انبار موادغذایی شناسایی شد.

اکبر عادل مرام در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به بازرسی‌های ۲۴ ساعت اخیر از انبارهای استان اصفهان اظهار داشت: باید توجه داشت که بازرسی از انبارهای موجود در استان اصفهان به ویژه انبارهای کالاهای اساسی و مشمول مبارزه با احتکار در دست انجام است.

وی با اشاره به اینکه بر این اساس روزانه تیم‌های مختلفی به صورت مستقل از سازمان صمت و یا هماهنگ با دیگر نهادها از جمله تعزیرات حکومتی، پلیس مبارزه با جرایم اقتصادی و دیگر دستگاه‌ها نسبت به بازرسی انبارها اقدام می‌کنند، ادامه داد: بر این اساس روز گذشته پنج انبار بازرسی شد که از این تعداد دو انبار در منزل مسکونی بود.

معاون بازرسی سازمان صمت استان اصفهان با بیان اینکه با دریافت مجوز از ضابطان قضایی وارد انبارهای نامبرده شدیم، ادامه داد: در یکی از این انبارها خانگی یک تریلی شکر و در انبار دیگر لوازم یدکی خودروی قاچاق که در سامانه جامع ثبت انبارها ثبت نشده بود، کشف شد.

وی اضافه کرد: همچنین در سه انبار دیگر نیز کالاهای اساسی از جمله برنج، حبوبات و روغن کشف شد که همه انبارهای کشف شده پلمب و پرونده آنها به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

کد خبر: ۵۹٬۵۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha