۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴
پیشرفت فیزیکی۱۰ درصدی پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در شهرک‌های صنعتی تهران
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران خبر داد؛

پیشرفت فیزیکی۱۰ درصدی پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در شهرک‌های صنعتی تهران

تهران - رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی تهران از پیشرفت فیزیکی ۱۰ درصدی پروژه های اقتصاد مقاومتی استان در حوزه شهرک های صنعتی طی سال ۹۸ خبر داد.

نعمت الله ترکی در گفتگو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: در استان تهران ساختار سیاست اقتصاد مقاومتی به شکل عملیاتی دیده شده و بر این اساس سند اقتصاد مقاومتی تا افق ۱۴۰۰ بر مبنای اسناد بالادستی و اسناد توسعه ای در هفت جلد موردتهیه قرار گرفته است.

ترکی با اشاره به اینکه به صورت شهرستانی جلسات به ریاست فرمانداران تشکیل و برنامه ها پیش رفته است، گفت: برنامه های اقتصاد مقاومتی بر مبنای قطب بندی بر اساس ظرفیت های هر منطقه تعریف شده اند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی تهران در خصوص عملکرد پروژه های اقتصاد مقاومتی استان در حوزه شهرک های صنعتی در سال ۹۸ گفت: در این حوزه، شهرک صنعتی پوشاک در شهرستان ری با ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی ایجاد شده است.

وی بیان داشت: شهرک صنعتی پوشاک ری در قالب خوشه‌های کسب و کار و فعالیت می‌کند یعنی تولید پوشاک از مرحله طراحی، تولید، برندسازی و بازار باید صورت بگیرد و به همین سبب در قالب یک مجموعه طراحی شده و در حال پیشرفت است.

ترکی دومین عملکرد پروژه های اقتصاد مقاومتی تهران در حوزه شهرک های صنعتی طی سال ۹۸ را ایجاد شهرک فناوری در تهران با ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی عنوان کرد و گفت: صنایع کوچک یک طبقه‌بندی در میان صنایع نیست و یک مفهوم نوآوری برای کارآفرین است و در واقع این بخش یک بنگاه اقتصادی است که در دهه اخیر توانسته به ایجاد اشتغال و ارزش افزوده کمک کند.

کد خبر: ۵٬۹۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha