۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
بیکاری ۱۰۰ هزار نفر به دنبال تعطیلی تالارها
رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی تهران خبر داد

بیکاری ۱۰۰ هزار نفر به دنبال تعطیلی تالارها

ابراهیمی نیا، رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی تهران با اشاره وجود حدود هزار واحد تالار پذیرایی در شهر تهران گفت: حدود ۱۰۰ هزار نفر از افراد به واسطه تعطیلی تالارها بیکار شده‌اند و ما ۱۰ ماه است که این موضوع را مکاتبه کردیم، اما هنوز نتیجه‌ای نگرفته‌ایم.

به گزارش بازار، خسرو ابراهیمی نیا، رئیس اتحادیه تالاهای پذیرایی تهران درباره وضعیت تالارها گفت: نزدیک یک سال است که تالارهای پذیرایی بدون هیچ پشتوانه و حمایتی تعطیل و ده‌ها هزار نیروی وابسته به این حوزه نیز بیکار شده‌اند.

وی افزود: با برنامه ریزی درست در اسفند و فروردین و اردیبهشت و تعطیلی همه مراکز پذیرایی یک وضعیت خوبی در کشور ایجاد شد و تلفات انسانی نیز به پایین ترین عدد و رقم خود رسید.

ابراهیمی نیا گفت: از خرداد به بعد با تصمیم مسئولان، تالاهای پذیرایی تعطیل شدند، اما دیگر مراکز پذیرایی مانند رستورانها و چلوکبابی‌ها تعطیل نشدند و این درحالی بود که تالاهاری پذیرایی به عنوان متخصص برگزاری مراسمات می‌توانستند پروتکل‌ها را به صورت صددرصدی رعایت کنند.

رئیس اتحادیه تالاهای پذیرایی تهران ادامه داد: ما از تیرماه شاهد بودیم که جمعیت‌های زیاد در دفاتر ازدواج و دیگر مراکز رفت و آمد می‌کردند و مراسمات شادی و ختم در مراکز مختلف برگزار می‌شد که بخشی از تلفات هم ناشی از همین قضیه بود.

ابراهیمی نیا با اشاره وجود حدود هزار واحد تالار پذیرایی در شهر تهران گفت: حدود ۱۰۰ هزار نفر از افراد به واسطه تعطیلی تالارها بیکار شده‌اند و ما ۱۰ ماه است که این موضوع را مکاتبه کردیم، اما هنوز نتیجه‌ای نگرفته‌ایم.

کد خبر: ۵۹٬۴۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha