۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹
تشکیل کارگروهی برای تعریف اهداف در حوزه صنعت خودرو و قطعه سازی
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس مطرح کرد

تشکیل کارگروهی برای تعریف اهداف در حوزه صنعت خودرو و قطعه سازی

موسوی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اینکه یکی از برنامه های کمیسیون در حوزه تحقیق و تفحص است گفت: ما این کار را در صنعت خودرو به جریان انداخته ایم و از کارشناسان مطلع صنعت خودرو هم درخواست می کنیم که ما را در این زمینه یاری دهند.

به گزارش بازار، علی موسوی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در رابطه با نقش مجلس در حوزه صنعت خودرو گفت: یکی از دغدغه های کمیسیون صنایع و معادن مجلس، رفع مشکلات صنعت خودرو است.

وی به عوامل موفقیت صنعت خودرو در کشورهای پیشرفته اشاره و بیان کرد: به عنوان مثال کشور کره واردات قطعات خودرو را ممنوع و واردات خودرو را آزاد کرد اما ما دقیقاً برعکس این کار را انجام دادیم.

موسوی یادآور شد: مسئولان خودروساز در پاسخ به سوالات کمیسیون صنایع مجلس درباره آشفتگی بازار خودرو، نوسانات ارزی را مطرح می کنند و این یعنی ما باید تصمیماتمان را در حوزه قطعات خودرو تغییر دهیم البته قطعه سازان برای ساخت هر قطعه ای در داخل اعلام آمادگی کرده اند و فقط کافی است که به شرکت های دانش بنیان میدان دهیم و اعتماد کنیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اینکه یکی از برنامه های کمیسیون، در حوزه تحقیق و تفحص است افزود: ما این کار را در صنعت خودرو به جریان انداخته ایم و از کارشناسان مطلع صنعت خودرو هم درخواست می کنیم که ما را در این زمینه یاری دهند.

موسوی همچنین عنوان کرد: در حال حاضر کارگروهی برای تعریف اهداف در حوزه صنعت خودرو و قطعه سازی تشکیل شده است.

کد خبر: ۵۹٬۴۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha