۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱
4 هزار مسکن مهر معطل تامین آب و برق/افزایش نرخ سود تسهیلات مسکن مهر از اسفند ماه
مدیر عامل شهر جدید پرند در گفت و گو با بازار خبر داد

4 هزار مسکن مهر معطل تامین آب و برق/افزایش نرخ سود تسهیلات مسکن مهر از اسفند ماه

مدیر عامل شهر جدید پرند با تاکید بر اینکه 4 هزار مسکن مهر در شهر جدید پرند معطل تامین آب و برق هستند تا تحویل متقاضیان شوند گفت:شرکت های آب و فاضلاب با دریافت 2 میلیارد تومان طی چند روز آینده به واحدهای مسکونی دارای اولویت آب و برق نصب خواهند کرد تا این واحدها مشکلی در تحویل نداشته باشند.

محسن وطن خواهی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بازار در پاسخ به این سئوال که گفته می شود در شهر پرند واحدهای مسکن معطل تامین خدمات زیربنایی هستند آیا آمار دقیقی از این تعداد وجود دارد گفت:در حال حاضر بنا به دلایلی دستگاههای خدمات رسان نتوانسته اند آب و برق و گاز برخی واحدهای مسکن مهر را تحویل دهند به همین دلیل بزودی دو میلیارد تومان برای این دستگاههای خدمات رسان واریز خواهد شد تا انشعابات واحدهای مسکونی دارای اولویت نصب شود. 

وی با بیان اینکه بالغ بر 4 هزار واحد مسکونی در شهر پرند هستند که معطل نصب انشعابات هستند تا تحویل متقاضیان شوند اظهار داشت:در حال حاضر 14 هزار واحد مسکن مهر در اولویت تحویل به متقاضیان تا شهریور ماه سال آینده هستند.

افزایش نرخ سود از 4 درصد به 18 درصد از اسفند ماه شامل حال چه کسانی می شود؟

وطن خواهی در پاسخ به این سئوال که قرار است نرخ سود واحدهای مسکونی مهر که واحدهای خود را تحویل نمی گیرند و کارت قسط دریافت نمی کنند افزایش یابد گفت:طبق برنامه ای که بانک مسکن با هماهنگی وزارت راه و شهرسازی در پیش گرفته ما بخشنامه ای را ابلاغ کرده ایم تا بر اساس آن متقاضیان مسکن مهر که واحد مسکونی خود را تحویل نمی گیرند و اقدامی برای دریافت کارت قسط خود نمی کنند نرخ سود را از 4 درصد به 18 درصد افزایش دهیم.

مدیر عامل شهر جدید پرند ادامه داد:به این متقاضیان فرصت داده ایم تا پایان اسفند ماه نسبت به دریافت کارت قسط و تحویل واحد مسکونی خود اقدام کنند وگرنه افزایش نرخ سود تسهیلات مسکن مهر از 4 درصد به 18 درصد شامل حال آنها خواهد شد.

کد خبر: ۵٬۹۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha