۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۳
قیمت‌ها در یزد از سایر استان‌ها ارزان‌تر است
در ستاد تنظیم بازار یزد مطرح شد؛

قیمت‌ها در یزد از سایر استان‌ها ارزان‌تر است

یزد- استاندار یزد با تأکید به تلاش این استان در کاهش نرخ تورم، گفت: یزد در قیمت گذاری‌ها، پایین‌ترین نرخ‌ها را در مقایسه با دیگر استان‌ها در دستورکار قرار داده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، محمدعلی طالبی در نشست تنظیم بازار یزد گفت: استان یزد همواره از استان های با نرخ تورم بالا بوده است بنابراین در سال گذشته هدف خود را قرار گرفتن در بین پنج استان برتر کشور از نظر کنترل نرخ تورم قرار داد.

استاندار یزد ضمن بیان اینکه آمار منتشر شده نشان از مؤثر بودن اقدامات استان در کنترل تورم دارد، افزود: بر اساس آمار آبان ماه ۹۹، رتبه یزد از نظر میزان نرخ تورم ۲۳ بوده است.

وی با بیان اینکه همواره یزد در قیمت گذاری ها در ستاد تنظیم بازار استان، پایین ترین نرخ ها را در مقایسه با دیگر استان‌ها در دستورکار قرار داده است، گفت: نرخ‌گذاری کالاها به گونه‌ای بوده که قیمت برخی از آنها حتی تا ۵۰ درصد پایین‌تر از استان های مجاور بوده است.

طالبی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور عنوان کرد: باید دستگاه های مسئول، بر قیمت های مصوب در ستاد تنظیم بازار و در تمامی زمینه ها از مصالح ساختمانی گرفته تا مواد پروتئینی و... نظارت جدی و دقیقی داشته باشند.

کد خبر: ۵۹٬۴۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha