۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۳
آماده بازسازی واحدهای آسیب‌دیده از سیل در دشتستان هستیم
معاون بنیاد مسکن کشور:

آماده بازسازی واحدهای آسیب‌دیده از سیل در دشتستان هستیم

بوشهر - معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: آماده بازسازی واحدهای آسیب‌دیده از سیل در دشتستان هستیم.

به گزارش خبرنگار بازار، عزیزالله مهدیان عصر سه‌شنبه در نشست ستاد مدیریت بحران دشتستان در فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: باران و سیل خسارت‌های بسیار زیادی را به شهرستان دشتستان خصوصا شهر وحدتیه وارد کرده است.

وی با اشاره به اینکه آسیب‌های زیادی به اقشار ضعیف در این منطقه وارد شده است افزود: بنیاد مسکن آماده اجرای طرح‌های و برنامه‌های بازسازی مناطق آسیب دیده از سیل در وحدتیه است.

معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با انتقاد از ساخت و ساز در بستر رودخانه بیان کرد: باید ساخت و سازها به گونه‌ای باشد که شاهد تکرار این حوادث نباشیم.

وی با اشاره به اینکه در صورت تخصیص زمین آماده ساخت و ساز واحدهای جدید هستیم، اضافه کرد: برای رفع مشکلات در کنار مردم هستیم تا شاهد تسریع در خدمات دهی به مردم و آسیب دیدگان باشیم.

لزوم تسریع در رفع مشکلات
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی نیز بیان کرد: سیل خسارت‌های گسترده‌ای را به مردم دشتستان وارد کرده است که بیشترین آسیب‌ها در شهر وحدتیه بوده است و باید برای رفع مشکلات مردم تلاش جدی شود.

ابراهیم رضایی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود همه امکانات و تجهیزات برای رفع مشکلات مردم استفاده شود و در سریع‌ترین زمان نسبت به برگشت زندگی به شرایط قبل برای آسیب‌دیدگان فراهم شود.

کد خبر: ۵۹٬۴۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha