۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰
خرید ۱۴۰۰ تن میوه تنظیم بازار ایام عید در اردبیل/  میوه دولتی از ۲۵ اسفند ماه توزیع می‌شود
رئیس سازمان صمت استان اردبیل:

خرید ۱۴۰۰ تن میوه تنظیم بازار ایام عید در اردبیل/ میوه دولتی از ۲۵ اسفند ماه توزیع می‌شود

اردبیل - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل از تامین میوه مورد نیاز مردم برای ایام عید نوروز خبر داد و گفت: یک هزار و ۴۰۰ تن سیب و پرتقال خریداری شده‌ است‌.

رامین صادقی در گفتگو با خبرنگار بازار، از تامین میوه مورد نیاز مردم برای عید نوروز خبر داد و گفت: یک هزار و ۴۰۰ تن سیب و پرتقال برای سطح استان اردبیل خریداری شده‌ است‌.

وی با اشاره به خرید میوه‌های مرغوب و با کیفیت گفت: ۹۰۰ تن پرتقال از نوع تامسون و ۵۰۰ تن سیب نوع قرمز تهیه شده تا به هم استانی‌ها عرضه شود و نرخ‌گذاری میوه هم به‌وسیله ستاد تنظیم بازار تعیین و به  شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

صادقی افزود: عرضه میوه عید همزمان با سراسر کشور از ۲۵ اسفند ماه در سطح استان اردبیل آغاز خواهد شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل تصریح کرد: کنترل و نظارت بر رعایت قیمت‌های مصوب، نصب برچسب قیمت و ارائه فاکتور از جانب تولید و عرضه‌کنندگان کالا، گرانفروشی و کم فروشی از مهم‌ترین مواردی است که در این طرح بررسی می‎شود.

صادقی خاطر نشان کرد : اکیپ های بازرسی این سازمان و اکیپ‌های مشترک با ادارات ذیربط در قالب طرح ویژه نوروز بر عرضه کالاهای اساسی در سطح استان نظارت خواهند کرد.

رئیس سازمان صمت با اشاره به اعزام اکیپ نظارت ویژه در سطح شهر، اضافه کرد: ۱۲۹ ناظر افتخاری نیز در این طرح با معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همکاری دارند.

وی تصریح کرد: نظارت و بازرسی بر بازار پوشاک، موادغذایی، آجیل و خشکبار، گز و شیرینی، کیف، کفش، دفاتر خدمات مسافربری، قالیشویی، لبنیات، مرغ، ماهی و گوشت و کالاهای اولویت دار طرح نظارتی ویژه نوروز تا ۱۵ فروردین سال ۹۹ ادامه خواهد داشت.

صادقی بیان کرد: همشهریان، مسافران و گردشگران نوروزی در صورت مشاهده تخلف می‌توانند از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ موارد را گزارش کنند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن  به تخلفات رسیدگی شود.

کد خبر: ۵٬۹۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha