۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴
تحول درآمدی در کسب و کار

تحول درآمدی در کسب و کار

زمانی که شما در دنیای دیجیتال شروع به خلق ارزش و ایجاد یک مجموعه می کنید دارید یک کسب و کار دیجیتال راه اندازی می کنید که این روند می تواند به چندین مدل مختلف باشد ولی به طور کلی این موضوع می تواند تحول درآمدی خوبی را با خود به همراه داشته باشد.

به گزارش بازار، امروز می خواهیم برسی کنیم چگونه می توانیم با کسب و کار دیجیتال تحول درآمدی ایجاد کنیم و بازار دیجیتال چه مزایایی نسبت به بازار سنتی دارد تا بتوانید به خوبی درک کنید که فروش در دنیای دیجیتال می تواند چه کمک بزرگی به کسب و کار شما باشد.

کسب و کار دیجیتال چیست؟
زمانی که شما در دنیای دیجیتال شروع به خلق ارزش و ایجاد یک مجموعه می کنید دارید یک کسب و کار دیجیتال راه اندازی می کنید که این روند می تواند به چندین مدل مختلف باشد ولی به طور کلی به هر فعالیتی که یک کسب و کار در زمینه دیجیتال داشته باشد را می توان یک کسب و کار دیجیتال معرفی کرد که البته این موضوع می تواند تحول درآمدی خوبی را با خود به همراه داشته باشد.

مزایا کسب و کار دیجیتال

جمع آوری اطلاعات
داشتن اطلاعات مناسب از مخاطب ها و مشتری ها می تواند کمک به سزایی در افزایش فروش بکند.

منابع بیشتر
منابع بیشتر برای تبلیغات و جمع آوری همه اطلاعات یک کسب و کار در یک محیط یکی در از مزایای کسب و کار دیجیتال است.

آنالیز اطلاعات
زمانی که شما بدانید از چه مسیری دارید بیشتر درآمد زایی می کنید می توانید تمرکز و سرمایه را درآن کانال درآمدی افزایش دهید.

تجربه بهتر برای مشتری
زمانی که شما به خوبی عملکرد های لازم برای دیجیتال مارکتینگ را داشته باشید مشتری های شما هم  میزان رضایت بیشتر از کسب و کار شما دارند.

افزایش میزان بازاریابی
شما در دنیای دیجیتال میزان مانور بیشتری دارید راهکار های زیادی برای بازاریابی دیجیتال در این دنیا وجود دارد.

تحول درآمدی در کسب و کار
مجموع همه این مزایایی که گفته شد به یک مزیت اصلی بر می گرد و این مزیت تحول درآمدی در کسب و کار است.

چه چیزی باعث می شود یک کسب و کار دیجیتال تحول درآمدی داشته باشد؟
چنیدن معیار برای یک کسب و کار دیجیتال موفق وجود دارد که امروز انها را باهم برسی می کنیم

ایجاد کردن فرصت دیجیتال
مشاغلی که از اتوماسیون، رایانش ابری و قابلیت تلفن همراه استقبال نکرده اند، نمی توانند در این بازار همیشه در حال تغییر باقی بمانند. با اجرای استراتژیست های دیجیتالی سازی، شرکت ها می توانند قابلیت دسترسی را بهبود بخشند و تبادل اطلاعات بهتر را برای کارمندان و کاربران تسهیل کنند و کارایی و بهره وری را افزایش دهند. دیجیتالی سازی می تواند به کسب و کار شما یک مزیت رقابتی و بهبود کارایی فرآیندها و کیفیت را بدهد.

ایجاد کردن ذهنیت درست
برای راه اندازی یک کسب و کار موفق دیجیتال، رهبران تجارت باید به فناوری به شیوه ای فعالانه و تمرکز بر مزیت رقابتی فکر کنند. شرکت ها باید منابع مورد نیاز خود را برای ایجاد یک اکوسیستم که می تواند به توسعه پروژه های موفق کمک کند، شناسایی کنند. به همین دلیل، توسعه یک ذهنیت تجربی امری اساسی است. به خاطر داشته باشید که کسب و کار دیجیتال نباید یک برنامه IT در نظر گرفته شود و درعوض باید به یک ذهنیت سازمانی با تخصص دیجیتالی در سازمان تبدیل شود.

نقش دیجیتال مارکتینگ را تعریف کنید
تجارت دیجیتال فقط شامل پیاده سازی و استفاده از فناوری نیست. در واقع، بسیاری از سازمان ها نقش مناسبی برای مواجهه با چالش های جدید کسب وکار دیجیتال ندارند. برای تبدیل شدن به یک شرکت موفق دیجیتال، مدیران و مدیران منابع انسانی باید در جستجوی استعداد خود تجدید نظر کنند و رویکردهای جدیدی را باز کنند که می تواند دسترسی افراد مستعد را گسترش دهد. ۳ نقش وجود دارد که در این دوره دیجیتالی شده ضروری شده است: استراتژیست دیجیتال، رهبر بازاریابی دیجیتال و رهبر واحد تجارت دیجیتال. این نقش ها احتمالاً طی پنج تا ۱۰ سال آینده وجود دارد.

ایجاد استراتژی کسب و کار دیجیتال
استراتژی تجارت دیجیتال طرحی است برای به حداکثر رساندن مزایای ابتکارات متمرکز بر فناوری که به شما کمک می کند ضمن اندازه گیری موفقیت ها و شکست های خود، اهداف کسب و کار خود را تجزیه و تحلیل کرده و به آنها برسید. برای اجرای موفقیت آمیز، شما به یک تیم متقابل با اعضای اجرایی، بازاریابی و فناوری اطلاعات (IT) نیاز دارید. ما پیشنهاد می کنیم این عناصر را که باید در هر استراتژی تجارت دیجیتال گنجانده شود، به خاطر بسپارید: افراد با مهارت های جدید. مدل های جدید تجارت دیجیتال سبد کالا و خدمات؛ اطلاعات به عنوان یک دارایی؛ فناوری های تجارت دیجیتال؛ و محتوا، رسانه و کانال ها.

یک کانال جدید برای دیجیتال مارکتینگ خود ایجاد کنید
شرکت ها باید برنامه های ابتکاری یادگیری را راه اندازی کنند، از فن آوری های جدید برای توزیع موثرتر کار و ایجاد کانال استفاده کنند. قبل از اینکه مناسب ترین کانال ها را برای صنعت خود انتخاب کنید، باید بتوانید بهترین ابزارهای دیجیتالی موجود را شناسایی کرده و با تمام کانال های موجود آشنا شوید.

شما می توانید تمایی این عملکرد های لازم را برای تحول درآمدی  از یک شرکت دیجیتال مارکتینگ بخواهید.

جمع بندی
در دنیای امروز همه نیاز دارند که دیجیتال شوند و به کسب و کار خود رونق ببخشند در این مسیر راه کارهای زیادی وجود دارد و احتمالا خیلی از آنها به نفع کسب و کار شماست تنها عملکردی که می تواند به ضرر کسب و کار شما باشد دیجیتال نشدن است.

کد خبر: ۵۹٬۲۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha