۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳
پیش بینی ۱۶هزار و۵۰۰ میلیارد تومان حقوق گمرکی در بودجه ۱۴۰۰
معاون گمرک خبر داد

پیش بینی ۱۶هزار و۵۰۰ میلیارد تومان حقوق گمرکی در بودجه ۱۴۰۰

ذاکری، معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک جمهوری اسلامی ایران گفت در بودجه سال ۱۴۰۰ بر اساس دلار ۴۲۰۰ تومانی دریافت ۱۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان‌ حقوق گمرکی پیش بینی شده است.

بازار؛ گروه صنعت: احمد ذاکری روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار بازار افزود: این مبلغ شامل ۱۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای حقوق گمرکی کالاهای وارداتی و ۲ هزار میلیارد تومان دیگر بابت حقوق ورودی خودروهای باقیمانده در گمرکات کشور در نظر گرفته شده است.

حقوق گمرکی خودروهای وارداتی در ودجه ۹۹ صفر بود
معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک در ادامه اظهارداشت: در بودجه سال جاری دریافت ۲۰ هزار میلیارد تومان حقوق ورودی کالاهای وارداتی پیش بینی شده بود و حقوق ورودی خودرو نیز در بودجه سال گذشته صفر در نظر گرفته شده است.

این مقام مسئول در گمرک جمهوری اسلامی ایران اظهارداشت: در بودجه سال جاری ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان حقوق گمرکی در نظر گرفته شده است که با احتساب ۶ هزار میلیارد تومان معافیت کالاهای وارداتی مجموع این اعتبارات ۲۲ هزار میلیارد تومان است.

درآمد ۲۴۳۵ هزار میلیارد تومانی کشور در بودجه ۱۴۰۰
حسینعلی امیری نماینده پارلمانی رئیس جمهور روز ۱۲ آذر ماه سال جاری بودجه ۲۴۳۵ هزار میلیارد تومانی کشور را در سال ۱۴۰۰ تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد.  

همزمان با تقدیم بودجه سال ۱۴۰۰ به مجلس رئیس جمهور گفت: بودجه ارایه شده از سوی دولت با نگاه واقع بینانه نسبت به شرایط پیش رو در سال آینده و با در نظر گرفتن وضعیت اقتصادی کشور و منطبق بر نیازهای جامعه و مردم تدوین و تنظیم شده است.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور در یکصد و هشتاد و پنجمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت اظهار داشت: از مهمترین پیام های بودجه سال آینده حمایت از قشرهای کم درآمد با در نظر گرفتن پرداخت های هدفمند معیشتی، جبران تورم در دستمزد کارکنان، کارگران و حقوق بگیران، تامین کالاهای اساسی مبتنی بر نیازهای مردم، تامین مواد اولیه برای تولید کارخانه ها و مهمتر از همه سرعت بخشیدن به توسعه زیرساخت های کشور است و سایر موارد نیز در روزهای آینده برای مردم تشریح خواهد شد.  

کد خبر: ۵۹٬۲۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha