۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۱
سهمیه استان مرکزی در تسهیلات قانون بودجه ۱۳ هزار میلیارد ریال است
رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی:

سهمیه استان مرکزی در تسهیلات قانون بودجه ۱۳ هزار میلیارد ریال است

اراک- رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی گفت: سهمیه استان مرکزی در تسهیلات قانون بودجه ۱۳ هزار میلیارد ریال از مجموع ۵۳۰ هزار میلیارد ریال اعتبار ملی است.

به گزارش خبرنگار بازار، رقیه یادگاری بعداز ظهر سه شنبه در  بیست و دومین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی و دومین نشست کار گروه اشتغال و سرمایه‌گذاری در سال ۹۸که با حضور سید علی آقازاده، استاندار مرکزی برگزار شد اظهار داشت: امسال نیز ۲۴ طرح اقتصادی بزرگ در استان مرکزی به بهره‌برداری رسیده است و استان مرکزی طی سال جاری از نظر بهره‌برداری از طرح‌های اقتصاد رتبه سوم کشور را به خود اختصاص داده است.

یادگاری با اشاره به اینکه ۳۰ طرح اقتصاد مقاومتی برای سال ۱۳۹۹ در این استان معرفی شد که در نهایت از این تعداد ۲۴ طرح مصوب شده است افزود: این طرح های اقتصاد مقاومتی در حوزه های شرکت توزیع برق، شهرک‌ها، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، سازمان جهاد کشاورزی و پارک علم و فناوری استان تدوین شده اند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی در ادامه عنوان داشت: سهمیه استان مرکزی در تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۳ هزار میلیارد ریال از مجموع ۵۳۰ هزار میلیارد ریال اعتبار ملی است که مجموع اشتغال استان نیز در این حوزه ۲۴ هزار فرصت شغلی معادل ۲ و نیم درصد ملی خواهد بود.

کد خبر: ۵٬۹۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha