۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۳
سال جاری ۲۱ هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی استان مرکزی پرداخت شده است
استاندار مرکزی:

سال جاری ۲۱ هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی استان مرکزی پرداخت شده است

اراک- استاندار مرکزی با اشاره به اینکه در سال جاری ۲۱ هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی استان مرکزی پرداخت شده است گفت: ۲ هزار و ۱۴۰ واحد تولیدی از این تسهیلات بهره مند شده اند.

به گزارش خبرنگار بازار، سید علی آقازاده بعد از ظهر سه شنبه در بیست و دومین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی با اشاره به اینکه امسال ۲۱ هزار میلیارد ریال تسهیلات امسال به واحدهای تولیدی استان مرکزی پرداخت شده است اظهار داشت: ۲ هزار و ۱۴۰ واحد تولیدی از این تسهیلات بهره مند شده اند.

آقازاده با اشاره به اینکه تکمیل و راه‌اندازی طرح‌های نیمه‌تمام، حفظ اشتغال و ایجاد اشتغال جدید، بهبود معیشت اقشار آسیب‌پذیر، خنثی سازی تحریم‌ها و ارتقای میران جذب سرمایه گذاری مهمترین شاخص‌های طرح‌های اقتصادی است گفت: این طرح ها به صورت ملی تدوین و به استان‌ها ابلاغ شده اند.

استاندار مرکزی از هدفگذاری بهره‌برداری از ۲۶ طرح اقتصاد مقاومتی با اعتباری بالغ بر ۲۳ هزار میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی در سال آینده خبر داد و عنوان داشت: با این بهره برداری ها تعداد ۳ هزار و ۳۰۰ اشتغال به صورت مستقیم و غیرمستقیم ایجاد خواهد شد.

وی در ادامه گفت: سرمایه‌گذاری ارزی استان مرکزی در سال آینده حدود ۵۰۰ میلیون دلار خواهد بود لذا طرح های اقتصادی باید با سرعت بیشتری در استان موثر واقع شوند.

کد خبر: ۵٬۹۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha