۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴
خدمات رایگان ایساکو در زمان بروز تصادف
مدیرعامل ایران خودرو خبر داد

خدمات رایگان ایساکو در زمان بروز تصادف

مقیمی، مدیر عامل ایران خودرو از ارائه خدمات رایگان در زمان بروز تصادف و کمک به تعیین و جبران خسارت به مردم خبر داد.

به گزارش بازار، فرشاد مقیمی در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه همکاری بین بیمه ایران و ایساکو افزود: مالکان محصولات ایران خودرو در صورت بروز حادثه و تصادف، می‌توانند به راحتی از خدمات بیمه ایران استفاده کنند البته هر چقدر این خدمات افزایش یابد رضایتمندی هم در صنعت بیمه و هم در صنعت خودرو رشد خواهد داشت.

وی افزود: در شش سرفصل مشخص، با بیمه ایران، برای ارائه خدمات پس از بروز تصادفات و سوانح جاده‌ای، به توافق رسیدیم که یکی از آنها حمل خودرو و سرنشین آن پس از وقوع سانحه است تا با استانداردهای مشخص این خدمات به متقاضیان ارائه شود.

مدیرعامل ایران خودرو با اشاره به عملیاتی شدن این طرح تا دوماه آینده تاکید کرد: موضوع مهم این است که شرایط به گونه‌ای فراهم شده تا مشتریان حق انتخاب داشته باشند که در چه حوزه‌ای خدمات دریافت کنند.

مقیمی با بیان اینکه بیمه گذاران می توانند خودرو خود را به نمایندگی های ایران خودرو و یا تعمیرگاه مورد نظر خود منتقل کنند ادامه داد: پس از عملیاتی شدن این طرح همه شرکتهای تولید کننده خودرو، می توانند به این فعالیت وارد شده و خدمات رسانی کنند.

وی با اشاره به اینکه مسائل مالی افراد خسارت دیده در زمان تصادف، بین ایران خودرو و بیمه ایران حل می‌شود و نیازی به درگیری مردم با این مسائل نیست گفت: پس از وقوع تصادف معمولا نگرانی‌هایی برای اعزام کارشناس و ارزیاب بر سر صحنه وجود دارد و یا، نگران تعویض قطعه هستند که با این تفاهم‌نامه ای که امروز امضا شدهمه این نگرانی‌ها پوشش داده می‌شود و مالک خودرو از طریق یک پلتفرم مشخص تمام این موضوعات را می‌تواند پیگیری کند.

کد خبر: ۵۹٬۱۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha