۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶
 نیاز صنایع قزوین به انرژی و سوخت مرتفع شود
استاندار قزوین:

 نیاز صنایع قزوین به انرژی و سوخت مرتفع شود

قزوین- استاندار قزوین با اشاره به ضرورت حمایت بیش از پیش از تولیدکنندگان، گفت: در همین راستا نیازهای صنایع تولیدی و واحدهای کشاورزی استان به انرژی و سوخت باید مرتفع شود و تا پایان سال جاری همه مشکلات این حوزه از میان برود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، هدایت الله جمالی پور اظهار داشت: تمام تلاش ما در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان حمایت از واحدهای تولیدی ،رفع مسایل و مشکلات آنان است.

وی با بیان ابنکه برگزاری جلسات کارگروه ستاد تسهیل باید به نتایج ارزشمند و ملموس برسد، اظهار داشت: کم کاری هیچ مدیری در این ستاد پذیرفته نمی‌شود و تا پایان سال نباید هیچ واحد تولیدی و کشاورزی بدون سوخت بماند.

جمالی پور تاکید کرد: سوخت مورد نیاز واحدهای تولیدی و صنعتی فعال استان باید با نظارت دقیق بر عملکرد آن‌ها و بر اساس تولید واقعی و سهمیه واحدهای تولیدی تامین شود.

وی تصریح کرد: اگر مالکان کارخانه‌ها تا سال آینده هزینه گازکشی را واریز نکنند، از سال ۱۴۰۰ هیچ سوختی به آن‌ها تعلق نمی‌گیرد.

استاندار قزوین بر عزم راسخ ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برای پیگیری مشکلات واحدهای تولیدی تاکید و افرود: هیچ دستگاه خدمات رسان حق ندارد خدمات خود را بدون اجازه این ستاد از واحدهای تولیدی  و صنعت قطع کند.

جمالی پور همچنین اظهار کرد: دستگاه‌های خدمات رسان و بانک‌ها  موظفند در این شرایط  تسهیلگری بیشتری در ایجاد بهبود شرایط برای تولید داشته باشند.

وی بیان کرد: باید تصمیمات و مصوبات این ستاد با تدبیر همراه باشد تا وضع موجود حفظ شده و شرایط برای تولید و رونق اقتصادی سخت‌تر نشود.

کد خبر: ۵۹٬۱۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha