۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
رویداد بین المللی گردشگری روستایی کرمانشاه ۲۰۲۰ فرصتی برای بهره اقتصادی و اشتغال است
معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه:

رویداد بین المللی گردشگری روستایی کرمانشاه ۲۰۲۰ فرصتی برای بهره اقتصادی و اشتغال است

کرمانشاه-معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: رویداد بین المللی گردشگری روستایی کرمانشاه ۲۰۲۰ فرصتی است که می‌توان با برنامه ریزی، بیشترین بهره اقتصادی و اشتغال را برای استان از آن برد.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه، هدایت حاتمی با اشاره به برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای برگزاری رویداد گردشگری کرمانشاه ۲۰۲۰، گفت : باید تلاش کنیم تا بیشترین بهره اقتصادی و اشتغال را از این رویداد بزرگ برای استان ببریم و بتوانیم سرمایه گذار جذب کنیم، سرمایه گذاری شکل دهیم و ایجاد اشتغال کنیم.

وی با تاکید براینکه این رویداد باید رونق گسترده گردشگری کرمانشاه را به دنبال داشته باشد، گفت: پس از برگزاری رویداد کرمانشاه ۲۰۲۰ باید حوزه گردشگری استان روی ریل افتاده باشد.

معاون استانداری کرمانشاه گفت: تا زمان برگزاری رویداد کرمانشاه ۲۰۲۰ باید زنجیره ارزش صنعت گردشگری را در استان راه اندازی کنیم، به شکلی که صنایع دستی و خدمات گردشگری در این زنجیره به هم وصل باشند و از طریق آن‌ها درآمدزایی خوبی برای استان داشته باشیم.

وی برلزوم افزایش آموزش فعالین حوزه گردشگری استان به فاصله یک سال مانده تا رویداد کرمانشاه ۲۰۲۰ هم تاکید کرد و گفت: باید در این فاصله زمانی بتوانیم برای کارکنان هتل‌ها، رستوران‌ها، اصناف و حتی مردم آموزش‌های گردشگری و برخورد با گردشگران را داشته باشیم.

معاون استانداری کرمانشاه به در پیش بودن همایش سرمایه گذاری گردشگری کرمانشاه در اسفند ماه هم اشاره کرد و گفت: در این همایش که مقدمه‌ای برای رویداد کرمانشاه ۲۰۲۰ است، باید تلاش شود تا فرصت‌های سرمایه گذاری حوزه گردشگری استان که اکنون چندان به سرمایه گذاران معرفی نشده را بشناسانیم و برای آن‌ها سرمایه گذار جذب کنیم.

کد خبر: ۵٬۹۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha