۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
راه‌های استان قم باز است
با وجود بارش سنگین؛

راه‌های استان قم باز است

قم - نوروزپور، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای قم گفت: با وجود بارش سنگین و بی‌وقفه، راه تمام محورهای این استان باز است.

به گزارش بازار به نقل از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قم، اکبر نوروزپور اظهار داشت: تمام راه‌های استان در محورهای جاده‌ای مناطقی از جمله سلفچگان، خلجستان و کهک باز و هدایت ترافیک در آن‌ها به‌خوبی در حال انجام است.

وی با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده و حضور به‌موقع نیروهای راهداری در محورهای جاده‌ای استان، اضافه کرد:  هم‌اکنون ۱۴۰ نفر از  عوامل راهداری با استفاده از ۱۲۰ دستگاه انواع  ماشین‌آلات راهداری ضمن استقرار در ۹ راهدارخانه و مرکز اداره در حال اجرای عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی در سطح محورهای برف‌گیر می‌باشند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای قم به شرایط جاده پس از قطع بارش و صاف شدن هوا اشاره کرد و گفت: نیروهای راهداری با پاشیدن مخلوط ماسه و نمک در سطوح یخ‌زده جاده، نسبت به رفع یخ‌زدگی سطوح جاده‌ای پس از بارش‌ها اقدام می‌کنند.

وی به رانندگان توصیه کرد: ضمن رعایت کامل جوانب ایمنی سفر و به همراه داشتن تجهیزات سفرهای زمستانی خودرو مانند زنجیرچرخ، از سلامت سیستم گرمایشی خودرو اطمینان داشته باشند.

نوروزپور افزود: تماس با تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت حمل و نقل راه‌ها پیش از سفر و کسب اطلاعات ترافیکی و شرایط جوی حاکم بر محورهای برون‌شهری از طریق این سامانه می‌تواند در تضمین سفری ایمن مؤثر واقع شود.

کد خبر: ۵۸٬۹۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha