۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۲
۵ محور مواصلاتی استان بوشهر مسدود شد/ فوت ۲ نفر
بر اثر بارش شدید باران؛

۵ محور مواصلاتی استان بوشهر مسدود شد/ فوت ۲ نفر

بوشهر - بارش‌های شدیدی باران در استان بوشهر باعث آبگرفتگی معابر و منازل، فوت دو نفر در دشتستان و انسداد مسیرهای ارتباطی در پنج محور مواصلاتی شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: از صبح امروز شاهد بارش‌های شدید باران در نقاط مختلف استان بوشهر بودیم که خسارت‌هایی را به برخی از تاسیسات استان وارد کرد.

جهانگیر دهقانی با اشاره به اینکه بر اثر این بارش‌ها پنج محور مواصلاتی استان بوشهر مسدود شده است، خاطرنشان کرد: محور برازجان - گناوه در منطقه آب‌پخش پل کلل زیر آب رفته و تردد امکان‌پذیر نیست.

وی اضافه کرد: در محور ورودی روستای درودگاه، پل به صورت کامل زیر آب رفته، جاده گناوه - بوشهر و دیلم - هندیجان و درودگاه - سعدآباد بر اثر بارندگی و آب‌گرفتگی مسدود شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر ادامه داد: با فروکش طغیان رودخانه‌ها در مسیرهای یاد شده، پس از پاکسازی، مسیرها بازگشایی می‌شوند.

۲ نفر فوت شدند
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر نیز به خبرنگار بازار گفت: نیروهای امدادی هلال احمر استان بوشهر با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

غلامرضا حاجیانی اضافه کرد: با توجه به شدت بارش‌های شب گذشته و امروز، شاهد آبگرفتگی در نقاط مختلف استان خصوصا مناطق مرکزی و شمالی استان بودیم.

وی با اشاره به ورود سیلاب به برخی از مناطق مسکونی ادامه داد: در برخی از شهرها شاهد آبگرفتگی منازل و اماکن تجاری بودیم که نیروهای امدادی بلافاصله وارد عمل شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر افزود: دو نفر از بانوان شهرستان دشتستان بر اثر ریزش کوه و گرفتار شدن در سیلاب جان خود را از دست دادند.

کد خبر: ۵۸٬۹۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha