۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۵
تداوم بارش برف در محورهای مواصلاتی مرکزی/داشتن زنجیر چرخ الزامی است
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی خبر داد؛

تداوم بارش برف در محورهای مواصلاتی مرکزی/داشتن زنجیر چرخ الزامی است

اراک- زندی فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از تداوم بارش برف در محورهای مواصلاتی مرکزی خبر داد و گفت: داشتن زنجیر چرخ برای حضور در جاده های برفگیر استان الزامی است.

علی زندی فر در گفتگو با خبرنگار بازار، از تداوم بارش برف در محورهای مواصلاتی مرکزی خبر داد و گفت: داشتن زنجیر چرخ برای حضور در جاده های برفگیر استان الزامی است.

زندی فی در ادامه در خصوص وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی استان مرکزی اظهار داشت: هم اکنون در محور  اراک - قمِ، محور اراک -توره و گردنه زالیان ، محور فراهان، محور خمین، اتوبان آزاد راه محور بویین زهرا و محور گردنه دربند فراهان شاهد بارش برف هستیم.

وی با اشاره به اینکه در بقیه محورهای مواصلاتی استان بارش باران گزارش شده است گفت: جاده ازنا دارای مه گرفتگی است که از همه رانندگان و مسافران می خواهیم در این محور احتیاط لازم را داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از ۵۴ اکیپ راهداری  خبر داد و عنوان داشت: هم اکنون ۵۵ هزار تن شن و ماسه و نمک برای عملیات های یخ زدایی جاده های استان تهیه شده در ۲۲۶ دستگاه ماشین سبک، سنگین، نیمه‌سنگین و کمک‌دار در ۳۷ راهدارخانه ثابت و سیار آماده خدمات رسانی به مسافران هستند.

زندی فر گفت: خوشبختانه تاکنون هیچ خسارتی مبنی بر بارش برف و باران ور محورها و جاده های استان گزارش نشده و ترددها به صورت روان و عادی در جریان است.

کد خبر: ۵۸٬۸۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha