۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵
فعالیت حدود ۵۰۰۰ نیروی کار در ۲۱۰ واحد صنعتی قشم

فعالیت حدود ۵۰۰۰ نیروی کار در ۲۱۰ واحد صنعتی قشم

قشم- مدیرکل صنعت، معدن و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد قشم گفت: حدود ۵۰۰۰ نیرو در ۲۱۰ واحد صنعتی و تولیدی این جزیره فعالیت می کنند.

محمد مهدی برنجی در گفتگو با بازار با گرامیداشت روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی (۲۹ بهمن) اعلام کرد: نامگذاری سال های اخیر از سوی مقام معظم رهبری با محوریت حوزه اقتصادی، مسیر مشخصی را برای توسعه فعالیت های اقتصادی کشور ترسیم کرده است.

وی ادامه داد: سازمان منطقه آزاد قشم هم طی چهار سال گذشته و علیرغم تحریم های گسترده، تمام تلاش خود را برای حمایت از فعالان اقتصادی به کار گرفته است.

مدیرکل صنعت، معدن و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد قشم با اعلام اینکه حمایت از تولیدات صادرات محور، بخش مهم سیاست های این سازمان می باشد، افزود: برای ارائه خدمات سریعتر بارگیری و تخلیه کالا در اسکله بهمن قشم، سازمان منطقه آزاد ۷۰۰ میلیارد ریال برای طرح توسعه این اسکله سرمایه گذاری کرده است.

وی گفت: با افتتاح این طرح از ابتدای سال آینده، ۱۴ کشتی باری به طور همزمان می توانند با پهلوگیری در این اسکله از خدمات بارگیری و تخلیه بار برخوردار شوند.

برنجی یادآور شد: سازمان منطقه آزاد قشم براساس قوانین و مقررات ویژه مناطق آزاد آماده حمایت از کارآفرینان و سرمایه گذاران در بخش های مختلف تولید و صنعتی می باشد.

جزیره قشم با یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع وسعت در جنوب ایران واقع شده است.

کد خبر: ۵٬۸۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha