۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
لغزندگی جاده های استان تهران/ تردد در همه محورها در حال انجام است
در گفتگو با بازار مطرح شد

لغزندگی جاده های استان تهران/ تردد در همه محورها در حال انجام است

تهران- معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از لغزندگی جاده های استان تهران خبر داد و گفت: تاکنون خسارت خاصی گزارش نشده و همه محورها باز هستند و تردد در حال انجام است.

عادل مصدقی در گفتگو با خبرنگار بازار در خصوص وضعیت جوی و تردد در محورهای مواصلاتی استان تهران اظهار داشت: شب گذشته بارش برف از ارتفاعات فشم و لواسانات آغاز شد و در حال حاضر در محور هراز، محور شمیرانات محدوده گردنه قوچک، محور فیروزکوه محدوده امین آباد، شاهد بارش برف و محدوده پیست آبعلی، محور دماوند محور دلیچایی و محور شمیرانات محدوده سه راهی قوچک شاهد بارش برف و مه گرفتگی هستیم.

مصدقی افزود: بارش باران نیز در آزادراه تهران-قم، آزادراه تهران-ساوه، آزادراه تهران-کرج، محور پاکدشت و محور شهریار گزارش شده است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از لغزنده بودن تمام جاده های استان تهران خبر داد و گفت: ترافیک های سبک در شرق استان تهران مثل هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران- قم گزارش شده اما در جاده امام رضا، تهران - ساوه و تهران - کرج ترافیک حجیم می باشد.

وی عنوان داشت: طبق اعلام هواشناسی سامانه های بارشی تا دوشنبه فعال است و امشب شدت بارش ها بیشتر می شود و علاوه بر هراز و سربندان برف و باران را در گدوک داشته ایم و در گردنه ها  مه گرفتگی دیده می شوند.

عملیات شن و نمک پاشی برای جلوگیری از یخ زدایی و ایجاد اصطکاک در چند نوبت در گرنه های کوهستانی انجام شده و نیروهای راهداری در جاده ها و محورهای مواصلاتی برای امدادرسانی آماده باش هستند و تاکنون خسارت خاصی گزارش نشده و همه محورها باز هستند و تردد در حال انجام است.

کد خبر: ۵۸٬۷۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha