۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱
تعیین تکلیف ۶۹ قرارداد سرمایه‌گذاری راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان خبر داد:

تعیین تکلیف ۶۹ قرارداد سرمایه‌گذاری راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان

سمنان- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان بابیان اینکه ۶۹ قرارداد سرمایه‌گذاری راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان تعیین تکلیف شد، گفت: ۱۸۳ هزار مترمربع از این نواحی ساماندهی شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، حسن آل‌بویه صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه ۶۹ قرارداد سرمایه‌گذاری راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان تعیین تکلیف شد، اظهار داشت: ۱۸۳ هزار مترمربع از نواحی صنعتی و شهرک‌های این استان در جلسه هیئت حل اختلاف و داوری شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان بررسی و تعیین تکلیف شد.

وی با اشاره به اینکه تعداد ۳۰ فقره قرارداد با مساحت ۱۱۵ هزار مترمربع، فسخ‌شده است، افزود: ۳۷ فقره قرارداد با مساحت بیش از ۶۳ هزار مترمربع برای ادامه فرآیند سرمایه‌گذاری، مهلت دوباره بهره‌برداری دریافت کردند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با تأکید بر اینکه یک فقره قرارداد نیز از دستور کار خارج‌شده است، اضافه کرد: تمام قراردادهای مذکور مربوط به متقاضیانی است که علیرغم تخصیص زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان هیچ‌گونه ساخت‌وسازی در زمین تحویلی انجام نداده‌اند.

آل‌بویه بابیان اینکه متقاضیانی که در مهلت تعیین‌شده نسبت به ارائه نقشه‌ها و اخذ مجوز ساخت‌وساز اقدام نکرده و در قطعه زمین تحویلی شروع به ساخت‌وساز نکنند بر اساس قانون با آنان برخورد می‌شود، یادآور شد: طرح‌های راکد موجب از بین رفتن سرمایه‌گذاری‌های انجام‌شده می‌شود.

وی با اشاره به میزان صرف اعتبارات و هزینه‌های بیت‌المال برای آماده‌سازی اراضی در شهرک‌های صنعتی بیان کرد: واحدهای تولیدی باید پس از عقد قرارداد به‌سرعت نسبت به استقرار و انجام فعالیت‌ها و تعهدات خود اقدام کنند.

کد خبر: ۵۸٬۶۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha