۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۳
قیافه تکراری، تویوتا را از چشم مشتریان انداخت
مزدا از تویوتا سبقت گرفت و به معتبرترین برند تبدیل شد

قیافه تکراری، تویوتا را از چشم مشتریان انداخت

مدل های مختلف خودرو تسلا چندان توجه مشتریان را جلب نکرده است هر چند که آنها معتقدند تسلا سواری خوبی دارد اما اگر قرار باشد مراجعه به تعمیرگاه زیاد باشد، چه؟

بازار؛ گروه خودرو: تویوتا رتبه خود را به عنوان معتبرترین مارک در صنعت خودرو از دست داد و جای خود را به مزدا داد تا برای اولین بار جلوتر از تویوتا بایستد.  پس از آن لکسوس در جایگاه سوم قرار گرفت.

به گزارش جهان اتومبیل مزدا بالاترین امتیاز را در طبقه بندی گزارش های مشتری «Consumer Reports» در بین ۲۶ مارک کسب کرده است، که بخشی از این به دلیل رویکرد تکراری برای طراحی مجدد است. تویوتا هنگام طراحی مجدد اتومبیل خود تغییر چندانی نمی کند، که این امر احتمال نقص در خودروهای خود را کاهش می دهد. مسائلی غیرمنتظره به دلیل فناوری های جدید.

البته بر اساس نظرات  مشتریان از نظر اتومبیل، همچنان  "تویوتا پریوس" بیشترین اعتماد را داشت، در حالی که "شورولت سیلورادو پیکاپ" و "GMC سیرا" کمترین اعتماد را داشتند.
 

آخرین بررسی Consumer Reports در مورد قابلیت اطمینان خودرو که داده های مربوط به ۳۲۹ هزار وسیله نقلیه را جمع آوری کرده؛ نشان می دهد که بسیاری از اتومبیل های برقی جدید دارای برخی مشکلات هستند.

 نمره ردی برای تسلا با رنگ آغشته به مو 
کراس اوور تسلا «مدل Y» به دلیل آنچه عمده ترین نقایص تولید مانند انحراف بدنه و کیفیت پایین رنگ  بیان شده، توصیه این مجله پرتیراژ بین الملی را دریافت نکرده است. برخی از مالکان همچنین صاحبان گرد و غبار و حتی موهای انسان را که در این رنگ گیر کرده اند، گزارش داده اند!

Model Y جدیدترین خودروی تسلا است که از اوایل سال جاری تولید خود را آغاز کرد و انتظار می رود پرفروش ترین خودروی آن شود و قبلاً در طی تست رانندگی در اوایل سال جاری، نظرات خوبی از کارمندان Consumer Reports دریافت کرده است، اما قابلیت حفظ امتیاز درجه  اطمینان به بررسی صاحبان واقعی خودرو که مشکلات را گزارش کرده اند، بستگی دارد.

جیک فیشر، مسئول آزمایش اتومبیل در Consumer Reports، گفت: ممکن است برخی از اتومبیل ها برای رانندگی عالی باشند و از تمام مزایای مورد نظر شما برخوردار باشند، اما اگر مجبور باشید برای تعمیرات مدام به نمایندگی مراجعه کنید، همه اینها برای شما اهمیت زیادی ندارد. « با وجود مشکلات قابل اطمینان است، اما تسلا غیر معمول است.»

همچنین سدان لوکس "تسلا مدل S" به نمره اطمینان کمتر از حد متوسط ‌کاهش یافته است و دیگر توسط مجله توصیه نمی شود. مدل X به دلیل مشکلات پایداری قابل اعتماد، رتبه قبلی "غیر توصیه شده" خود را حفظ کرد.

مشکلات مدل Y رتبه کلی تسلا را دو درجه کاهش داد و در بین مارک های دارای پایین ترین درجه اطمینان به رتبه دوم رسید.

 بر اساس گزارش های مشتری ده برند اول قابل اطمینان به شرح زیر است: 

کد خبر: ۵۸٬۶۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha