۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۹
۱۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار پروژه‌های دور دوم سفر رئیس‌جمهور به استان سمنان اختصاص یافت
‌ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان:

۱۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار پروژه‌های دور دوم سفر رئیس‌جمهور به استان سمنان اختصاص یافت

سمنان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه ۸۵ پروژه عمرانی در دور دوم سفر رئیس‌جمهور به استان مصوب شده است، گفت: یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این پروژه‌ها اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار بازار، منوچهر فخری عصر شنبه در جلسه بررسی وضعیت ‌پروژه‌های عمرانی سفر ریاست جمهوری به استان سمنان به میزبانی استانداری با اشاره به اینکه در دور دوم سفر رئیس‌جمهور به استان ۸۵ پروژه عمرانی مصوب شده است، اظهار داشت: یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این پروژه‌ها تخصیص‌یافته است.

وی با اشاره به اینکه این در حالی است که ۷۲ پروژه عمرانی در دور اول سفر رئیس‌جمهور به استان مصوب شده است، تأکید کرد: ۹۶۲ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این پروژه‌ها تصویب شد که با پیگیری مسئولان افزایش یافت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه اعتبارات سفر دوم که در سال ۹۷ انجام شد تاکنون به‌طور کامل به دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ نشده است، تصریح کرد: تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه‌تمام در دستور کار قرار دارد.

فخری پیگیری برای تسریع در پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها را در دستور کار مدیران استان دانست و تأکید کرد: علی‌رغم شیوع ویروس کرونا در کشور و استان و همچنین ایجاد محدودیت‌هایی در بخش‌ها و سطوح کشور، خوشبختانه با اقدامات و تمهیدات صورت گرفته خللی درروند اجرای طرح‌های عمرانی و پروژه‌های مصوب سفر در استان ایجاد نشد.

وی رصد و پیگیری طرح‌ها به‌منظور بررسی وضعیت و کیفیت اجرای طرح‌ها را در دستور کار دانست و گفت توسط مسئولان استان و نهاد ریاست جمهوری همواره رصد می‌شود.

معاون استاندار سمنان بابیان اینکه هنوز اعتبارات دور دوم سفر به‌صورت کامل به دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ نشده است، خاطرنشان کرد: ابلاغ اعتبارات باقیمانده از محل سفر دوم رئیس‌جمهور به استان در تکمیل طرح‌ها و ایجاد توسعه پایدار در سطح استان نقش‌آفرین است.

فخری با اشاره به اینکه تکمیل طرح‌های عمرانی از مطالبات اصلی مردم استان سمنان است، تصریح کرد: نیاز است تا مدیران استان، توجه به اجرای پروژه‌های سفر را بیش‌ازپیش در دستور کار قرار دهند.

کد خبر: ۵۸٬۶۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha