۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰
هدف ما از سرگیری فعالیت‌های اقتصادی است
نخست وزیر ایتالیا:

هدف ما از سرگیری فعالیت‌های اقتصادی است

کونته، نخست وزیر ایتالیا با اشاره به شرایط کنونی همه گیری دوباره ویروس کرونا در این کشور و اعمال محدودیت‌های به اصطلاح کرونایی، اعلام کرد، هدف ما ازسرگیری دوباره فعالیت‌ها در کشور است.

به گزارش بازار، جوزپه کونته نخست وزیر ایتالیا با صحبت درباره همه گیری موج تازه‌ای از بیماری کووید-۱۹ و اعمال محدویت‌ها در این کشور، گفت: ما به اجبار، به اصطلاح باید صفحه دیگری را به نگارش در آوریم و آن، آینده کشورمان است. ازسرگیری و شروع دوباره در حال آماده سازی و ممکن شدن است. به همین علت، دولت با توجه به حمایت تحسین برانگیز احزاب مخالف در تازه‌ترین رای گیری در مجلس نمایندگان درباره لایحه بودجه، سخت در تلاش است تا از ساختار اقتصادی کشور حمایت کنند.

نخست وزیر ایتالیا با اشاره به همه گیری گسترده ویروس کرونا در این کشور و اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی ازجمله تعطیلی مشاغل، گفت: تعطیلی‌های گسترده می‌توانست ضربه مهلکی بر اقتصاد وارد کند.

جوزپه کونته نخست وزیر ایتالیا با اشاره به همه گیری بیماری کووید-۱۹ در این کشور و زیان‌های ناشی از آن به ویژه بر اقتصاد، گفت: اعداد و ارقام و آمارهایی که در اختیار داریم، به ما نشان می‌دهد آخرین اقدامات در نظر گرفته شده برای مهار کردن کرونا به ما این امکان را داده است تا از تعطیلی‌های گسترده جلوگیری کنیم که می‌توانست ضربه مهلکی به اقتصاد ما باشد. هدف ما همیشه حفاظت از سلامتی شهروندان بوده است. به لطف از خودگذشتگی‌هایی که به عمل آمده، می‌توانیم صفحه دیگری را ورق بزنیم.

کد خبر: ۵۸٬۶۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha