۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶
کارکنان بخش خصوصی شامل محدودیت های کرونایی می شوند؟
معاون توسعه مدیریت و منابع استان تهران پاسخ داد

کارکنان بخش خصوصی شامل محدودیت های کرونایی می شوند؟

عباس پاشا، معاون توسعه مدیریت و منابع استان تهران گفت: معاونت امنیتی اصناف و صنعت باید با ابلاغ ستاد کرونا پاسخگوی تعطیلی شرکت های خصوصی باشد.

به گزارش بازار، غلامرضا عباس‌پاشا، ۱۵ آذر درباره ممنوعیت‌های شهر تهران طی هفته جاری(۱۵ تا ۲۰ آذر) به ویژه حضور کارمندان در ادارات گفت: ستاد ملی مقابله باکرونا پروتکل هایی را برای شهرهای مختلف بنابر رنگ شاخص شیوع کرونا در نظر گرفته است. استان تهران در وضعیت نارنجی قرار دارد.

وی افزود: بخش های دولتی که کارهای ضروری مثل شهرداری، اورژانس تعطیل نیستند. همچنین در دیگر دستگاه های دولتی حضور برخی کارمندان مثل پیشخوان ها، استانداری‌ها ضروری است که کارکنان این بخش ها باید ۷۰ درصدبا تشخیص بالاترین مقام مسئول سازمانی در محل کار حاضر باشند ولی در بخش های غیرضروری ادارات دولتی مثل بخش های اداری و مالی و دیگر بخش های غیرضروری ۵۰ درصد کارمندان باید فعالیت داشته باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استان تهران با اظهار تاسف از عدم نظارت جدی بر بخش خصوصی اظهار داشت: بخش خصوصی با این دلیل که شامل قوانین ادارات دولتی نمی شود از قبول محدودیت‌های کرونایی سرباز می زند. البته برای برخی از این شرکت ها که به نوعی به بخش دولتی مربوط می شوند و مجوز خود را از سازمان‌های دولتی دریافت می کنند محدودیت‌هایی در نظر گرفته شده است. معاونت امنیتی اصناف و صنعت باید پاسخگوی تعطیلی شرکت های خصوصی باشد و مجوز معاونت امنیتی هم باید توسط ستاد کرونا تصمیم گیری و ابلاغ شود.

کد خبر: ۵۸٬۵۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha