۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵
 محدودیت اعتباری برای پروژه های پسماند در مازندران نداریم
استاندار مازندران:

محدودیت اعتباری برای پروژه های پسماند در مازندران نداریم

نوشهر- حسین زادگان، استاندار مازندران با بیان اینکه دولت محدودیت اعتباری برای پسماند استان ندارد، گفت: تاکنون ۳۰۰ میلیارد تومان برای این بخش هزینه شده است.

احمد حسین زادگان در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه نیروگاه نوشهر به زودی راه اندازی و افتتاح می شود، از آن به عنوان اولین نیروگاه زباله سوز کشور یاد کرد و گفت: این طرح با اعتبارات دولتی و عنایات رهبر معظم انقلاب اسلامی راه اندازی شده است.

وی به بازدید و افتتاح آزمایشی نیروگاه زباله سوز توسط معاون رئیس جمهور خبر داد و گفت: در حال حاضر نیز نیروگاه به صورت آزمایشی در حال فعالیت است.

وی با عنوان اینکه مسائل و موانع فراروی نیروگاه جزیی است، تصریح کرد: اگر به مسئله جدی برنخوریم طی یکی دو هفته آینده نیروگاه با حضور رئیس جمهور افتتاح می شود.

حسین زادگان به موضوع خرید تضمینی برق نیروگاه اشاره کرد و گفت: دولت نسبت به افزایش قیمت اقدام کرده است اما تکانه های جدید اقتصادی سبب شده تا شرکت پیمانکار ادعای جدیدی مطرح کند.

استاندار مازندران با اظهار اینکه افتتاح پروژه نیروگاه سبب منفعت برای مردم می شود، درباره اعتبار نیروگاه گفت: دولت برای تکمیل پروژه های پسماند و نیروگاه در استان محدودیت و مشکل اعتباری ندارد و هر مقدار اعتبار لازم باشد تامین می کند.

وی با بیان اینکه موضوع پروژه پسماند در مازندران امری مهم است، یادآور شد: سال گذشته بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای بخش پسماند استان هزینه شده است.

کد خبر: ۵۸٬۵۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha