۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵
نهاده مورد نیاز مرغداری های استان تهران تامین شد/ نان گران نمی شود
در گفتگو با بازار مطرح شد

نهاده مورد نیاز مرغداری های استان تهران تامین شد/ نان گران نمی شود

تهران- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به اینکه نهاده مورد نیاز مرغداری های تهران تامین شده و هیچ دلیلی برای گران شدن تخم مرغ وجود ندارد، گفت: نان در استان گران نمی شود و با گرانفروشان برخورد خواهد شد.

حشمت الله عسگری در گفتگو با خبرنگار بازار در خصوص وضعیت بازار و اقلام رو به افزایش مواد خوراکی در استان تهران با اشاره به اینکه تمام تلاش ها در این زمینه است که قیمت ها کنترل شده و از افزایش آن جلوگیری شود اظهار داشت: در حوزه تخم مرغ با افزایش قیمت روبرو بوده ایم که این موضوع ناشی از عدم مسئولیت پذیری برخی افراد در این راستا و در حوزه صادرات بوده است.

عسگری با اشاره به اینکه تنها راه مبارزه با گرانفروشی و افزایش قیمت تخم مرغی که به دست مردم و مصرف کنندگان می رسد این است که نظارت ها جدی تر و شدیدتر شوند و صادر کردن تخم مرغ در این شرایط به نفع تنظیم بازار استان نیست.

وی افزود: تمام مایحتاج مرغداری های استان تهران تامین شده و برای افزایش قیمت دلیلی وجود ندارد و برای صادرات هم شرط تامین نیاز مردم و بازار گذاشته شده و حداکثر قیمت هر شانه تخم مرغ که دو کیلوگرم است تا سقف ۲۹هزار تومان که در میادین میوه و تره بار تعیین شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران در خصوص افزایش قیمت نان نیز بیان داشت: نرخ نان ثابت است و گران فروختن آن تخلف محسوب می شود لذا در این راستا با گرانفروشان نان برخورد صورت خواهد گرفت.

کد خبر: ۵۸٬۵۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha