۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵
راه اندازی سامانه املاک با  ۴ سال تاخیر

راه اندازی سامانه املاک با ۴ سال تاخیر

وزیر راه و شهرسازی از سامانه جامع املاک و اسکان رونمایی کرد و گفت:برای راه اندازی این سامانه مسیر صحیحی در سال های گذشته طی نشده بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بازار،محمد اسلامی در همایش طرح اقدام ملی مسکن در حالی از سامانه جامع املاک و اسکان رونمایی کرد که این سامانه قرار بود در سال های ۹۴ تا ۹۵ راه اندازی شود.
اسلامی امروز در همایش طرح اقدام ملی مسکن که در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد گفت: مسیری که قبلا وزارت راه و شهرسازی برای راه اندازی سامانه املاک طی کرد مسیر درستی نبود به همین دلیل به سرانجام نرسید.

اسلامی با اشاره به اینکه راه اندازی سامانه جامع املاک و اسکان وظیفه قانونی وزارت راه و شهرسازی بود اظهار داشت: در دوره جدید تلاش کردیم تا این مسیر اصلاح شود به همین دلیل طبق وعده ای که داده بودم تا قبل از سال این سامانه رونمایی و راه اندازی شد.

وی خاطر نشان کرد:قطعا این سمانه می تواند به عرضه مسکن کمک کند چرا که یکی از اهداف راه اندازی سامانه املاک مهار سوداگری و مدیریت حباب مسکن است 

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سامانه املاک می تواند سوداگری و ثروت اندوزی که تاکنون موجب تلاطم بازار بود را مدیریت کند گفت:امید است تا تمامی دستگاه هایی که در این سامانه مسئولیت دارند، اطلاعات خود را در اختیار سامانه قرار دهند تا سازمان امور مالیاتی بتواند به تکالیف قانونی خود عمل کند.

کد خبر: ۵٬۸۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha