۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳
محدودیت تردد در استان تهران پابرجاست/ افزایش تعداد ترخیصی ها طی روز گذشته
استاندار تهران خبر داد

محدودیت تردد در استان تهران پابرجاست/ افزایش تعداد ترخیصی ها طی روز گذشته

تهران- استاندار تهران از پا بر جا بودن محدودیت های تردد در استان تهران خبر داد و گفت: طی روز گذشته برای اولین روز پس از شیب افزایشی کرونا تعداد ترخیصی ها افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار بازار، انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه چهل و هفتمین جلسه ستاد مبارزه با بیماری کرونا در جمع خبرنگاران مستقر در استانداری تهران با اشاره به  پابر جا بودن محدودیت های تردد دراستان تهران خبر داد و گفت: طی روز گذشته برای اولین روز پس از شیب افزایشی کرونا  تعداد ترخیصی ها افزایش داشته است.

محسنی بندپی با بیان اینکه از امروز پانزدهم آذرماه فعالیت مشاغل گروه دو نیز بلامانع می باشد گفت: امیدواریم با همکاری مردم و اصناف دوباره شاهد افزایش پیک بیماری و مبتلایان و مراجعین به مراکز درمانی نباشیم.

استاندار تهران گفت: هم اکنون وضعیت تهران نارنجی است اما باید برای حفظ شرایط و کاهش تعداد مبتلایان تلاش و اعتمام بیشتری داشته باشیم.

وی در خصوص وضعیت قرمز کرونایی پیشوا نیز عنوان داشت: با توجه به عدم کاهش بیماران و پایداری وضعیت قرمز در پیشوا این شهرستان همچنان مانند قبل است و تغییر وضعیت نداشته است.

بر اساس این گزارش از امروز تا پایان هفته در مناطق زرد، کارکنان ادارات ارائه‌دهنده خدمات ضروری با ۱۰۰ درصد ظرفیت، در دیگر ادارات شهرهای زرد، خدمات‌دهی با حضور دوسوم کارکنان صورت می‌گیرد و در مناطق نارنجی، ادارات ارائه‌دهنده خدمات ضروری با حضور حداکثر دوسوم کارکنان  و در دیگر ادارات شهرهای نارنجی، خدمات‌دهی با حضور ۵۰ درصد کارکنان انجام خواهد شد، همچنین در مناطق قرمز، دستگاه‌های ارائه‌دهنده خدمات ضروری با حضور حداکثر ۵۰ درصد کارکنان فعال هستند و در دیگر ادارات شهرهای قرمز، خدمات‌دهی با حضور حداکثر یک‌سوم کارکنان صورت خواهد گرفت.

کد خبر: ۵۸٬۴۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha