۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷
فروشگاه اینترنتی «تیمچه» شروع به کار کرد؛ بازاری از همه نوع کالا!
بازار گزارش می دهد

فروشگاه اینترنتی «تیمچه» شروع به کار کرد؛ بازاری از همه نوع کالا!

فروشگاه اینترنتی «تیمچه» با ارسال کاملا رایگان به سراسر کشور، شروع به فعالیت کرد. از آنجا که تیمچه از همین شروع کار با گروهی از فروشندگان کالاهای مختلف در سراسر کشور وارد همکاری شده، به نظر می‌رسد برای گسترش همکاری‌ها و افزودن بر تنوع کالایی هم برنامه‌هایی داشته باشد.

بازار؛ گروه فناوری و ارتباطات: فروشگاه اینترنتی «تیمچه» با ارسال کاملا رایگان به سراسر کشور، شروع به فعالیت کرد.

در این فروشگاه آنلاین، تنوعی نزدیک به ۳۰ هزار کالا وجود دارد که در دسته‌های متنوع از جمله لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی، کالاهای دیجیتال مثل موبایل، لپ‌تاپ و... آماده فروش هستند. از آنجا که تیمچه از همین شروع کار با گروهی از فروشندگان کالاهای مختلف در سراسر کشور وارد همکاری شده، به نظر می‌رسد برای گسترش همکاری‌ها و افزودن بر تنوع کالایی هم برنامه‌هایی داشته باشد. تیمچه برای خرید اول مشتریان کد تخفیف چهل هزار تومانی در نظر گرفته و همچنین برای هر کالا مبلغی به عنوان «پاداش نقدی» تعیین کرده که پس از خرید به‌صورت Cashback به حساب مشتریان بازمی‌گردد.

سرمایه‌گذاری یک مجموعه فعال در حوزه خرید اقساطی روی تیمچه
لندو (ایران رنتر سابق) که چند سالی است در حوزه خرید اقساطی فعالیت می‌کند، به‌عنوان یکی از سرمایه‌گذاران فروشگاه اینترنتی تیمچه معرفی شده است. لندو پیش از این هم در حوزه خود نوآوری‌هایی داشته و حالا به دنبال تجربه‌های جدید در یک فروشگاه اینترنتی همه‌چیزفروش است.

خرید اقساطی و پاداش نقدی به مشتریان
از آنجا که لندو به‌عنوان یکی از سرمایه‌گذاران تیمچه، مجموعه‌ای‌ است که از شش سال پیش در حوزه لندتک و خرید اقساطی فعالیت می‌کند، از همان ابتدا انتظار می‌رود که در تیمچه هم امکان خرید اقساطی فراهم باشد. این امتیازی است که تیمچه در آغاز کار وعده‌اش را داده و خرید اقساطی بدون نیاز به چک و ضامن را به‌عنوان یکی از مزایای خرید از تیمچه مطرح کرده است.

علاوه‌بر این، سازوکاری برای جذب وفاداری مشتریان طراحی شده است؛ به‌این ترتیب که برای هر یک از کالاهای عرضه‌شده در تیمچه مبلغی با عنوان «پاداش نقدی» مشخص می‌شود و مشتریانی که مشمول عضویت در گروهی به نام «شاه‌نشین» شوند، مجموع این مبالغ را به‌صورت Cash Back در حساب خود خواهند داشت.

کد خبر: ۵۸٬۴۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha