۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۱
۲۵ درصد تردد در جاده‌های کردستان کاهش یافت
طی ۱۴ روز اخیر؛

۲۵ درصد تردد در جاده‌های کردستان کاهش یافت

کردستان- مدرس‌گرجی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: طی اجرای طرح محدودیت کرونایی در ۱۴ روز اخیر میزان تردد در جاده‌های استان ۲۵ درصد کاهش پیدا کرد.

محمد راشد مدرس گرجی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه در حال حاضر همه راه‌های اصلی و فرعی کردستان باز است، اظهار داشت: ۱۶ هزار و ۵۷۰ کیلوکتر طی مدت اخیر برف‌روبی در محورهای روستایی و بین شهری استان توسط راهداران انجام شد.

وی اضافه کرد: رهاسازی ۵۰۰ خودرو و اسکان ۵۰ خودرو از دیگر اقدامات انجام شده پرسنل این اداره کل در زمان بارش سنگین برف در اوایل آذرماه امسال در جاده های استان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان افزود: بیش از ۳۵۰ دستگاه ماشین آلات برفروبی و بیش از ۶۰۰ پرسنل راهداری در این مدت مشغول به خدمت در جاده ها بودند.

مدرس گرجی یادآور شد: در ایام طرح محدودیت کرونایی که دو هفته به طول انجامید شاهد کاهش ۲۵ درصدی تردد در جاده های استان بودیم.

وی اظهار داشت: به همه شهروندان استان و مردم دیگر نقاط کشور توصیه می کنیم قبل از تردد در جاده های کردستان با سامانه تلفنی ۱۴۱ تماس بگیرند و از آخرین وضعیت راه‌های استان اطلاع پیدا کنند.

کد خبر: ۵۸٬۳۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha