۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
کاهش سفرهای پایان هفته در استان تهران/ مسیرهای کوهستانی لغزنده است
معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران خبر داد

کاهش سفرهای پایان هفته در استان تهران/ مسیرهای کوهستانی لغزنده است

تهران- مصدقی، معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران با اشاره به کاهش سفرهای پایان هفته در استان گفت: با توجه به بارش برف در محورهای هراز و فیروزکوه مسیرهای کوهستانی لغزنده است.

عادل مصدقی در گفتگو با خبرنگار بازار، از بارش برف در محورهای هراز و فیروزکوه خبر داد و اظهار داشت: با توجه به بارش باران در آزاد راه های تهران - ساوه، تهران _ قم، تهران -  شمال، آزادراه تهران - پردیس این محورها هم اکنون لغزنده هستند.

مصدقی با بیان اینکه در حال حاضر شاهد بارش باران در محورهای دماوند، جاجرود، پاکدشت و پیشوا نیز هستیم گفت: از همه مسافران و رانندگان می خواهیم نسبت به توصیه های راهداری و ایمنی جاده حساس باشند و این توصیه ها را در دستور کار خود قرار دهند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران با اشاره به اینکه طی هفته های اخیر و با توجه به اعمال محدودیت های تردد شاهد کاهش سفرهای پایان هفته ای در استان تهران هستیم عنوان داشت: هم اکنون تردد در همه محورهای استان تهران به صورت عادی و روان است.

وی افزود: با توجه به بارش های اخیر هیچ گونه خسارت و آبگرفتکی مبنی بر بارش ها را در استان تهران نداشته ایم و فقط موارد جزئی بوده که به سرعا توسط عوامل راهداری رفع شده است.

کد خبر: ۵۸٬۲۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha