۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳
 وبینار «کسب‌وکار خانوادگی؛ چالش‌ها و راهکارها» برگزار می‌شود

وبینار «کسب‌وکار خانوادگی؛ چالش‌ها و راهکارها» برگزار می‌شود

روز هیجدهم آذرماه، وبینار دو ساعته «کسب‌وکار خانوادگی؛ چالش‌ها و راهکارها» برگزار می‌شود. در این وبینار چالش کسب‌وکارهای خانوادگی، مسائل و مشکلات آن و راهکارها عملی ارائه خواهد شد.

به گزارش بازار به نقل از اتاق ایران، مدرسه کسب‌وکار اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران با همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر وبینار «کسب‌وکار خانوادگی: چالش‌ها و راهکارها» در حوزه کسب‌وکارهای کوچک برگزار می‌کند.

با توجه به افزایش آمار کسب‌وکارهای خانوادگی و اهمیت و تاثیر این کسب‌وکارها در رشد و توسعه اقتصاد کشور، ایجاد اشتغال پایدار جهت ورود نسل‌های آینده به بازار کار و بررسی تخصصی این دوره‌ها امری ضروری است. این وبینار دو ساعته  که روز هیجدهم آذرماه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ برگزار می‌شود، بر دو بعد خانواده و کسب‌وکار تاکید دارد.

همچنین در ادامه این وبینار به معرفی دوره اصلی کسب‌وکار خانوادگی که به مدت ۲ ماه و از طریق تعامل و تبادل تجربه میان صاحبان، مدیران و اعضای این کسب‌وکارها و مدرسان با انجام پروژه‌های واقعی در قالب کارگاه‌های آموزشی طراحی شده است، پرداخته می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر از این وبینار و ثبت‌نام به این آدرس مراجعه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و پیش ‌ثبت‌نام در دوره اصلی از این لینک وارد شوید.

یکی از سخنران‌های این وبینار مریم سردشتی است؛ سردشتی دارای ۱۵ سال تجربه فعالیت و کارآفرینی در حوزه کسب‌وکارهای خانوادگی بوده و در حال حاضر موسس و رئیس هیات مدیره شرکت فعال در صنعت شبکه‌های کامپیوتری است.

همچنین سید محمد دهقان نیری، سخنران دیگر این وبینار دارای ۳۰ سال تجربه فعالیت و کارآفرینی در حوزه کسب‌وکارهای خانوادگی است.

کد خبر: ۵۸٬۲۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha