۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۱
رشد ۱۳ درصدی سفرهای برون شهری در استان مرکزی
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

رشد ۱۳ درصدی سفرهای برون شهری در استان مرکزی

اراک- عابدی، سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی از افزایش مسافرت‌های بین شهری در حوزه عملکرد شرکت‌های مسافربری عمومی در نیمه نخست آذرماه نسبت به مدت مشابه ماه قبل خبر داد و گفت: این سفرها ۱۳ درصد رشد داشته است.

حامد عابدی در گفتگو با خبرنگار بازار،از افزایش مسافران حوزه حمل و نقل عمومی در نیمه اول آذرماه جاری نسبت به مدت مشابه ماه قبل خبر داد و اظهار داشت: با توجه به محدودیت‌های اعمال شده از سوی ستاد مبارزه با بیماری کرونا، با منع تردد بین استانی برای خودروهای سواری، آمار مسافرین ناوگان عمومی با رشد ۱۳ درصدی همراه بوده است.

عابدی افزود: با توجه به کاهش ۵۱ درصدی مسافر از ابتدای سال جاری تا کنون، در نیمه نخست آذرماه سال جاری رشد ۱۳ درصدی سفرهای برون شهری خون تازه ای در رگهای شرکت‌های مسافربری استان مرکزی دمید.

وی بیان داشت: با عنایت به حساسیت‌ موضوع نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقرر شد تا از طریق سامانه «سروا» با مشارکت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و وزارت بهداشت، شرکت‌های مسافربری با استعلام از طریق کد ملی مسافرین، اشخاص مبتلا به کرونا را شناسایی کرده و از صدور بلیت برای آنها خودداری نمایند تا سایر مسافرین با سلامت به سفر خود بپردازند.

سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: مبتلایان عزیز نیز بعد از اتمام دوره بیماری و قرنطینه می‌توانند از خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری کما فی السابق استفاده کنند.

عابدی عنوان داشت: ضمن تأکید بر عدم اقدام به سفرهای بین شهری در شرایط کرونا، توصیه می‌شود بعلت لغزنده بودن راه‌ها در فصل زمستان، در صورت نیاز و اقدام برای سفرهای اضطراری، برای برخورداری از ایمنی تردد، از ناوگان مسافربری استفاده شود.

کد خبر: ۵۸٬۲۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha