۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷
پروژه‌های صنعت برق خوزستان توسط رئیس جمهور افتتاح شد
در سی امین هفته پویش هر هفته_ الف_ ب_ ایران؛

پروژه‌های صنعت برق خوزستان توسط رئیس جمهور افتتاح شد

اهواز- در هفته سی ام پویش هر هفته- الف- ب- ایران وزارت نیرو، پروژه‌های صنعت برق خوزستان با حضور ریاست جمهوری و وزیر نیرو به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح رسمی شد.

به گزارش خبرنگار بازار، در آئین افتتاح پروژه‌های شرکت برق منطقه‌ای خوزستان که با حضور استاندار خوزستان و مدیرعامل شرکت توانیر در محل نیروگاه در شهرک صنعتی شماره ۲ اندیمشک و حضور ریاست جمهوری و وزیر نیرو به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، پروژه های صنعت برق خوزستان افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان در این مراسم افتتاح گفت: ۵ نیروگاه مقیاس کوچک و تجدیدپذیر در شهرهای اهواز، اندیمشک، شوش و آغاجری به ظرفیت ۶۱ مگاوات در خوزستان افتتاح شده است که اولین نیروگاه مگاوات خورشیدی و اولین نیروگاه DG تولید پراکنده برق در خوزستان بوده است.

محمود دشت بزرگ افزود: چهار پروژه پست و خط انتقال و فوق توزیع نیز در این مراسم افتتاح شده که شامل ۲۸۰ مگاولت آمپر ظرفیت و ۱۶ کیلومتر مدار خط بوده است.

وی تصریح کرد: این پروژه ها شامل نصب ترانس دوم پست ۴۰۰ کیلو ولت باغملک، افتتاح فاز اول پست های ۱۳۲ کیلو ولت شیبان و شهید منجزی در گتوند و ورود و خروج رامهرمز _ باغملک در پست میداوود بوده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان توضیح داد: ارزش سرمایه گذاری پروژه هایی که در خوزستان افتتاح شد هزار و ۱۰۸ میلیارد تومان بوده است.

هفته سی ام پویش هر هفتهالفب_ایران به صورت همزمان در استان های خوزستان، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی برگزار شده است.

این سومین پویش هر هفته- الف- ب- ایران در خوزستان از بهمن سال گذشته تاکنون است که در آن پروژه های شرکت برق منطقه ای خوزستان به صورت رسمی افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرند.

کد خبر: ۵۸٬۱۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha