۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱
علت خاموشی‌های اخیر تبریز افزایش سرقت کابل‌های برق است
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز:

علت خاموشی‌های اخیر تبریز افزایش سرقت کابل‌های برق است

تبریز- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز، علت خاموشی‌های اخیر را افزایش سرقت کابل‌های برق اعلام کرد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده‌ هرگونه سرقت کابل‌های برق، موضوع را از طریق سامانه‌ ۱۲۱ اطلاع دهند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، عادل کاظمی در گفتگویی ریشه برخی خاموشی‌ها و نارضایتی‌های مردم را افزایش سرقت‌ از تجهیزات شبکه‌ برق دانست و افزود: سرقت از کابل‌ها و تجهیزات شبکه‌های برق تبریز نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه هیچ مشکلی در تامین برق مشترکان شهرستان‌های تبریز، اسکو و آذرشهر وجود ندارد، اظهار کرد: مردم تصور می‌کنند علت افزایش خاموشی‌های اخیر در برخی مناطق تبریز، کمبود برق در شبکه‌ توزیع برق این شهر است، در حالی که وقوع برخی خاموشی‌های ناخواسته، ناشی از سرقت کابل‌های برق شبکه است.

کاظمی به تمهیدات شرکت توزیع نیروی برق تبریز برای جلوگیری از سرقت تجهیزات این شرکت اشاره کرد و اظهار داشت: با هماهنگی و همکاری دستگاه‌های انتظامی، بسیج و همچنین دستگاه‌های سیاسی و امنیتی استان، سعی داریم تا جلوی معضلات یاد شده را بگیریم.

وی با اشاره به اینکه شبکه‌ توزیع برق گسترده و کنترل دقیق تمام شبکه مشکل است، خاطرنشان کرد: حدود ۱۰ هزار کیلومتر شبکه‌ در حوزه‌ کاری شرکت توزیع نیروی برق تبریز وجود دارد که حدود ۶ هزار و ۳۰۰ کیلومتر شبکه‌ فشار ضعیف و تقریبا سه هزار و ۸۰۰ کیلومتر فشار متوسط است.

کد خبر: ۵۸٬۱۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha