۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵
۱۶۰ کیلومتر باند دوم در محورهای خراسان جنوبی احداث می شود
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی:

۱۶۰ کیلومتر باند دوم در محورهای خراسان جنوبی احداث می شود

بیرجند- داعی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از احداث ۱۶۰ کیلومتر باند دوم در محورهای مواصلاتی استان تا پایان سال جاری خبر داد.

وحید داعی در گفت و گو با بازار بیان کرد: در خراسان جنوبی‌ حدود ۱۷ هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی، دوبانده، آسفالته و روستایی وجود دارد.

وی با بیان اینکه مجموع راه‌های اصلی، فرعی و دوبانده خراسان‌جنوبی به پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر می‌رسد، افزود: متصل شدن مراکز شهرستانی استان به شبکه بزرگراهی کشور از جمله راهبردهای اصلی این اداره کل بوده که بر اساس نگاهی عدالت محورانه پیگیری می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت ویژه جاده‌های مرزی بیان کرد: جاده‌های مرزی در مباحث اقتصادی خراسان‌جنوبی، ترانزیتی و تسهیل واردات و صادرات از جایگاه خاص و ویژه‌ای برخوردار هستند.

داعی با اشاره به اهداف و برنامه های پیش رو بیان کرد:  فعالیت های سال جاری بر عامل جاده متمرکز بوده و تلاش می‌کنیم با افزایش ایمنی جاده‌ها و ارتقا آن به آزادراه و یا باند دوم در کاهش تصادفات نقش موثری داشته باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی افزود: برای سال ۹۹ ایجاد ۱۶۰ کیلومتر باند دوم را هدف گذاری کرده‌ایم که بخشی از آن ها محقق شده و ۹۰ کیلومتر هم آسفالت شده است.

وی با اشاره به محور دیهوک - راور بیان کرد: این محور از جمله محورهای اصلی استان بوده که عملیات ایجاد باند دوم آن در دست اجرا است.

داعی با بیان اینکه ۱۲ کیلومتر دیگر از طرح باند دوم این محور بل ۳۶ میلیارد تومان اعتبار زیر بار ترافیک رفت، گفت: در حال حاضر ۱۱۴ کیلومتر از مسیر ۲۰۵ کیلومتری محور دوبانده شده است.

کد خبر: ۵۸٬۱۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha