۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷
۷۹۲ هزار نفر زنجانی مشمول سهام عدالت هستند
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی زنجان:

۷۹۲ هزار نفر زنجانی مشمول سهام عدالت هستند

زنجان- عباسچیان، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی زنجان،با بیان اینکه در استان زنجان ۷۹۲ هزار نفر مشمول سهام عدالت هستند، گفت: از این تعداد ۴۱۱ هزارنفر روش مستقیم را انتخاب کردند و ۳۸۱ هزار نفر هم روش غیر مستقیم را انتخاب کردند. 

ابوالفضل عباسچیان در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه در استان زنجان ۷۹۲ هزار نفر مشمول سهام عدالت هستند، گفت: از این تعداد ۴۱۱ هزارنفر روش مستقیم را انتخاب کردند و ۳۸۱ هزار نفر هم روش غیر مستقیم را انتخاب کردند. 

وی اظهار کرد: ۴۱درصد از این مشمولین که روش غیر مستقیم را انتخاب کردند روستائیان، مددجویان کمیته امداد و بهزیستی می باشند. 

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی زنجان،گفت: مشمولینی که روش غیر مستقیم را  انتخاب کردند باید در سامانه سجام  اطلاعات خود را ثبت کنند و سایرین مشکلی ندارند. 

عباسچیان تاکید کرد: سهامداران روش غیر مستقیم شماره شبا  و اطلاعات را درسامانه با شماره تلفن همراه خود را وارد کنند تا سود سهام خود درسالهای آینده را دریافت کنند. 

وی، گفت: شرکت سرمایه گذاری استان جزو استانهایی است که در بورس پذیرفته شد و انتخاب هیئت مدیره دو ماه بعد آینده در بهمن ماه و اسفند ماه انجام خواهد شد. 

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی زنجان ابراز داشت: رای گیری توسط سهامداران به صورت الکترونیکی انجام می شود و مدیریت سهام را برعهده خواهند داشت و پنج نفر اعضای هیئت مدیره خواهند بود. 

کد خبر: ۵۸٬۱۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha