۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۸
بازار خدمات فناوری اطلاعات در ۹ بخش ایجاد شد

بازار خدمات فناوری اطلاعات در ۹ بخش ایجاد شد

بازار خدمات فناوری اطلاعات وابسته به شبکه فناوری و نوآوری معاونت علمی ریاست جمهوری در ۹ بخش، محصولات و خدمات گوناگون را عرضه می‌کند.

به گزارش بازار به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در این بازار خدمات و محصولات متنوعی در حوزه فناوری اطلاعات، امنیت اطلاعات، توسعه نرم‌افزارها و دیگر حوزه‌ها در اختیار اعضای شبکه تینت قرار می‌گیرد. این خدمات توسط شرکت‌ ها و افراد متخصص فعال در این حوزه که به‌عنوان کارگزاران شبکه شناخته می‌شوند، ارائه شده است.

در بازار فناوری با توجه به نیازهای مشتری، خدمات متنوعی توسط کارگزاران حرفه‌ای ارائه می‌شود. از طرفی شما به عنوان فعال حوزه فناوری می‌توانید در این محیط محصولات خود را برای مشتریان بالقوه عرضه کنید.

نرم‌افزارهای سازمانی و اتوماسیون اداری، وب و میزبانی وب، خدمات ارتباطی و امنیت، تحلیل اطلاعات و داده، مدیریت و کنترل پروژه، خدمات زیرساخت، طراحی و توسعه نرم افزار و SEO، مدیریت منابع انسانی و خدمات مالی و حسابداری، از جمله ۹ حوزه‌ای هستند که محصولات و خدمات مرتبط با آنها  در بازار خدمات فناوری اطلاعات ارائه می‌شود.

این شبکه برای خدمات‌دهی به اعضای شبکه، بازارهای متنوع دیگری را نیز ایجاد کرده است. بازار خدمات کسب و کار و بازار تسهیلات مالی از جمله این بازارها هستند. شبکه نوآوری و فناوری ایران با ابلاغ معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری با رویکرد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان شکل گرفته است. این شبکه خدمات بسیار متنوعی را به شرکت‌ها و فعالان فناور، عضو شبکه ارائه می‌کند.

کد خبر: ۵۸٬۰۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha