۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳
۵ طرح گردشگری در زنجان تصویب شد
مدیرکل میراث فرهنگی زنجان:

۵ طرح گردشگری در زنجان تصویب شد

زنجان- مدیرکل میراث فرهنگی زنجان از تصویب پنج طرح گردشگری در کمیسیون فنی برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری استان زنجان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از میراث فرهنگی زنجان، امیر ارجمند از تصویب پنج طرح گردشگری در کمیسیون فنی برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری استان زنجان خبر داد و گفت: این طرح‌ها شامل یک اقامتگاه بوم‌گردی در شهرستان طارم، یک مجتمع گردشگری در شهرستان خدابنده، یک سفره‌خانه سنتی در شهرستان خدابنده، یک مرکز اقامتی و پذیرایی واقع در مجتمع‌های گردشگری در شهرستان ماهنشان و یک اقامتگاه سنتی در شهرستان سلطانیه در سطح استان با پیش‌بینی حجم سرمایه‌گذاری ۲۳۰ میلیارد ریال است.

وی اظهار کرد: این طرح‌ها با ایجاد زمینه اشتغال برای ۵۰ نفر طبق ضوابط و قوانین مصوب در شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت در کمیسیون فنی برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری استان بررسی و مورد تصویب قرار گرفت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان، گفت: با توجه به رویکرد اداره‌کل استان در توسعه پایدار گردشگری، راه‌اندازی تأسیسات گردشگری با هدف ایجاد اشتغال‌زایی، تقویت زیرساخت‌های اقامتی و پذیرایی و رونق اقتصادی جوامع محلی در اولویت‌ قرار می‌گیرند.

کد خبر: ۵۸٬۰۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha