۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۳
قیمت تخم مرغ در استان سمنان از مرز ۱۰ هزار تومان گذشت/ مردم تایید و مسئولان تکذیب می‌کنند
بازار بررسی کرد؛

قیمت تخم مرغ در استان سمنان از مرز ۱۰ هزار تومان گذشت/ مردم تایید و مسئولان تکذیب می‌کنند

سمنان - گزارش‌های مردمی نشان می‌دهد که علی رغم بیان مسئولان تنظیم بازار، قیمت تخم مرغ در اغلب نقاط استان از ۱۰ هزار تومان نیز عبور کرده است.

به گزارش خبرنگار بازار، در روزهای اخیر قیمت تخم مرغ در استان سمنان با جهش عجیبی روبرو بود تا جایی که تنها ظرف پنج روز قیمت این محصول بیش از دو هزار و ۵۰۰ تومان در هر کیلو اضافه شد.

بهروز اسودی دبیر ستاد تنظیم بازار استان سمنان در آخرین جلسه این ستاد در استانداری بیان کرد: که قیمت تصویب شده برای هر کیلوگرم تخم مرغ در استان هشت هزار و ۹۰۰ تومان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان نیز در آن نشست با بیان اینکه توزیع و قیمت تخم مرغ در استان نیازمند بازنگری است، گفت: امروز نیاز است تا سیاست‌های درستی را اتخاذ کنیم.

حشمت الله عسگری بیان داشت: در بحث تأمین، توزیع و قیمت تخم مرغ باید مسئولان مربوط فعالیت بیشتری داشته باشند و نباید با رویکردهای اشتباه در قیمت این قلم غذایی افزایش‌های غیرواقعی ایجاد شود.

این در حالی است که میزان تخم مرغ تولیدی استان سمنان سه برابر مصرف کل استان است در نتیجه مشکل کمبود تخم مرغ موضوعیتی ندارد.

طی تماس تلفنی خبرنگار بازار با اتحادیه مرغ‌داران شهرستان شاهرود قیمت دانه مرغی و نهاده‌های طیور هم در سطح استان سمنان افزایشی نداشته است پس دلیل افزایش بیش از ۲۵ درصدی تخم مرغ طی پنج روز اخیر چیست؟

شهروندان در حالی شگفت زده به بالارفتن قیمت تخم مرغ نگاه می‌کنند که مسئولان استان سمنان اساساً آن را تکذیب می‌کنند و درباره افزایش قیمت این محصول به خبرنگار بازار توضیحی نداده اند.

تکذیب مسئولان اما نمی تواند قیمت تخم مرغ در سطح استان را کاهش دهد و امروز مردم شهرستان شاهرود تخم مرغ را ۱۱ هزار تومان و مردم سمنان این محصول را ۱۰ هزار و ۶۰۰ تومان خریداری کرده اند.

کد خبر: ۵٬۷۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha