۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
ظرفیت فرودگاه گرگان برای توسعه گردشگری و تجارت گلستان به کار گرفته شود
استاندار گلستان:

ظرفیت فرودگاه گرگان برای توسعه گردشگری و تجارت گلستان به کار گرفته شود

گرگان- حق شناس، استاندار گلستان گفت: ظرفیت‌های خوبی در فرودگاه بین المللی گرگان فراهم شده و باید از این ظرفیت‌ها برای توسعه تجاری و گردشگری استان به کار گرفته شود تا توسعه گلستان رقم بخورد.

هادی حق شناس در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در سال‌های اخیر ظرفیت‌های خوبی در فرودگاه بین‌المللی گرگان فراهم شده که باید از این ظرفیت‌ها برای توسعه تجاری و گردشگری گلستان بهره ببریم.

وی با اشاره به اینکه بهره‌گیری درست از این ظرفیت‌ها می‌تواند توسعه گلستان را رقم بزند، افزود: دریا، مرز اینچه برون، بندرخشک و ... ظرفیت‌هایی است که می‌تواند در کنار ظرفیت‌های فرودگاهی زمینه توسعه بیشتر استان را فراهم کند.

 استاندار گلستان ادامه داد: در شرایطی که گلستان حدود دو میلیون نفر جمعیت دارد ظرفیت پذیرش مسافر سالانه این فرودگاه به دو میلیون نفر رسیده است که این یک ظرفیت است.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون هفته‌ای ۸۲ سورتی پروازی از گلستان به ۹ مقصد داخلی انجام می‌شود و باید افزایش پروازهای خارجی در دستور کار قرار گیرد.

حق شناس با یادآوری اینکه برنامه‌ریزی و رایزنی‌هایی برای برقراری پروازهای گرگان ترکیه و گرگان آکتائو انجام شده است، تصریح کرد: همسایگی با کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا برای گلستات یک ظرفیت است و باید بتوانیم از این ظرفیت در توسعه استان در حوزه گردشگری و تجارت بهره ببریم.

کد خبر: ۵۷٬۹۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha