۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶
آموزش مهارتی ۷۵ درصد شاغلین مجتمع گاز پارس جنوبی تا سال ۱۴۰۲
مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد:

آموزش مهارتی ۷۵ درصد شاغلین مجتمع گاز پارس جنوبی تا سال ۱۴۰۲

بوشهر- مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: ۷۵ درصد شاغلین مجتمع گاز پارس جنوبی تا سال ۱۴۰۲ آموزش مهارتی خواهند دید.

به گزارش بازار به نقل از فنی‌وحرفه‌ای بوشهر، اسحاق فرشیدی در نشست با مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر اظهار داشت: با همکاری مجموعه آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر تا پایان سال ۱۴۰۲ باید ۱۳ هزار نفر از شاغلین مجتمع گاز باید صلاحیت حرفه‌ای آنها با شرکت در دوره‌های فنی و حرفه‌ای تأیید شود.

فرشیدی با تأکید بر اینکه مجتمع گاز پارس جنوبی برای توسعه منابع انسانی و ارتقا بهره‌وری سرمایه‌گذاری مهارتی کرده است، افزود: راه‌اندازی سایت آموزش ایمنی و بهداشت در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای کنگان برای مهارت‌آموزی تمام نیروهای زیرمجموعه شرکت ملی گاز خود نشان از این ادعا است.

وی با تأکید بر اینکه تمام شاغلین در صنعت، نفت، گاز و پتروشیمی باید آموزش‌های مهارتی را در حوزه HSE در این مرکز طی کرده و گواهی مهارت دریافت کنند، اضافه کرد: نیروی انسانی ماهر و آموزش‌دیده نقشی اساسی در توسعه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی دارد و این آموزش‌ها به صورت پایلوت برای اولین بار در استان بوشهر برگزار خواهد شد.

 مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر از راه‌اندازی بزرگ‌ترین سایت HSE ویژه شاغلین صنعت گاز در کنگان خبر داد و گفت: این سایت با همکاری مجتمع گاز پارس جنوبی و برای توانمندسازی ۱۷ هزار شاغل در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس راه‌اندازی خواهد شد.

عبدالمجید دوراهکی با تأکید بر توسعه مهارت‌آموزی در صنایع افزود: عسلویه باید به شهرستان کار و مهارت تبدیل شود و به‌گونه‌ای باشد که مقام‌های ملی کشور نگاه توسعه‌ای در ارتباط با مهارت را به راحتی در این منطقه لمس کنند.

کد خبر: ۵۷٬۹۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha