۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹
اعتبارات بخش توسعه راه‌های ایلام ۱۱۸ درصد افزایش یافت
مدیرکل راه و شهرسازی ایلام:

اعتبارات بخش توسعه راه‌های ایلام ۱۱۸ درصد افزایش یافت

ایلام- کاظمی، مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: برای سال ۱۴۰۰، اعتبارات بخش توسعه راه‌های استان ۱۱۸ درصد افزایش یافته است.

علی اصغر کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد:  اعتبارات بخش راه و راه آهن ایلام در سال ۱۴۰۰، نسبت به اعتبارات ابلاغی سال ۹۹،  ۱۱۸ درصد افزایش دارد درحالی که میانگین افزایش کشور هشت درصد است.

وی بیان کرد: با پیگیری های صورت گرفته در بخش های مختلف سازمان مدیریت و برنامه ریزی و همچنین وزارت راه و شهرسازی برای افزایش اعتبار طرح های ملی بخش راه و شهرسازی استان ایلام در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰، خوشبختانه این مهم به انجام رسید تا  اجرای طرح های استان در این زمینه تسریع یابد.

کاظمی، همچنین از پیگیری وزیر راه و شهرسازی برای اجرای اتصال ریلی شوش به دهلران و همچنین مطالعه راه ارتباطی شهرستان بدره به بخش میمه خبر داد.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام عنوان کرد: تسریع در عملیات آزاد راه کربلا(کرمانشاه- حمیل-ایلام- مهران) و آزاد راه نجف اشرف(پل زال-موموری-دهلران -مرز چیلات ) از دیگر اولویت های استان در سال ۱۴۰۰ است.

وی گفت: برای بهبود زیرساخت های حمل و نقل و افزایش ایمنی تردد مسیرها در ایلام، در حال حاضر قریب به ۶۰ پروژه فعال به طول ۳۰۰ کیلومتر در دست اجرا است.

کد خبر: ۵۷٬۹۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha