۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۹
۵۰ هزار کیسه آرد گندم در روستاهای فاقد نانوایی زنجان توزیع شد
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان:

۵۰ هزار کیسه آرد گندم در روستاهای فاقد نانوایی زنجان توزیع شد

زنجان- ایزدی، مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان، با بیان اینکه طی دو ماه گذشته، بیش از دو هزار تن معادل ۵۰ هزار کیسه آرد گندم در روستاهای فاقد نانوایی استان توزیع شده است، گفت: در حال حاضر مشکلی در خصوص تامین آرد گندم روستاها وجود ندارد. 

محمد ایزدی در گفتگو با خبرنگار بازار،با بیان اینکه توزیع آرد در روستاهای فاقد نانوایی زنجان انجام شده است، گفت: قبل از فصل زمستان و مسدود شدن راه‌های ارتباطی روستایی توزیع آرد درروستاها درنیمه اول سالجاری و شش ماه دوم سال انجام گرفته است. 

وی با بیان اینکه درمهرماه و آبان ماه سال جاری بیش از دو هزار تن معادل ۵۰ هزار کیسه آرد گندم در روستاهای فاقد نانوایی استان توزیع شده است، اظهار کرد: در حال حاضر مشکلی در خصوص تامین آرد گندم روستاها وجود ندارد. 

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان، با بیان اینکه ۲۰ واحد نانوایی در شهرک‌های اقماری شهر زنجان دو شیفته فعالیت خواهند کرد، گفت: این تعداد نانوایی توسط فرمانداری شهر زنجان انتخاب شدند. 

ایزدی تاکید کرد: برای روستاهایی هم که نانوایی دارند سهمیه آرد گندم آنها  برای دی ماه و بهمن ماه یک جا تخصیص یافته است. 

وی بر لزوم تشدید نظارت از نانوایی‌ها در استان تاکید کرد و گفت: بازرسی از نانوایی‌ها توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت روزانه انجام می شود. 

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان، با بیان اینکه از شهروندان استان درخواست می شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف گزارش خود را با شماره ۳۳۴۵۴۵۰۳ واحد آرد و نان شرکت غله درمیان بگذارند، ابراز کرد: نانوایی هایی که در پخت نان کوتاهی کرده و سهمیه داده شده را مصرف نکنند جریمه می‌شوند. 

کد خبر: ۵۷٬۸۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha