۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶
اینترنت پرسرعت برای ۱۱۰روستای زنجان در حال طراحی است
سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات زنجان:

اینترنت پرسرعت برای ۱۱۰روستای زنجان در حال طراحی است

زنجان- سرائی، سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات زنجان گفت: اینترنت پرسرعت برای ۱۱۰ روستای استان در حال طراحی است و درصد پوشش اینترنت در روستاها توسعه می‌یابد.

حامد سرائی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه در راستای اجرای مصوبات سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان زنجان جلوتر از برنامه هستیم، گفت: ۴۴ سایت درآبان ماه در روستاهای استان راه اندازی  شد. 

وی اظهار کرد: با اجرای طرح ها، بیش از ۱۱ هزا خانوار روستایی در استان با جمعیت ۳۸ هزار نفر به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند. 

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات زنجان با بیان اینکه تا پایان سالجاری ۹۹ سایت دراستان زنجان ایجاد می‌شود، گفت: برای راه اندازی این تعداد سایت بیش از ۱۵ هزار نفر از جمعیت روستایی به اینترنت پرسرعت مجهز خواهند شد و مشکل اینترنت ۲۵۰ مدرسه روستایی رفع می شود. 

سرائی با بیان اینکه طی سه ماه آینده تعداد زیادی از روستاهای زنجان به اینترنت پرسرعت مجهز خواهند شد، ابراز داشت: اداره ارتباطات و فناوری اطلاعات استان برای دسترسی دانش آموزان به اینترنت برنامه ریزی لازم را کرده است. 

وی با بیان اینکه اینترنت پرسرعت برای ۱۱۰ روستای استان در حال طراحی است، ابراز داشت: با مجهز شدن روستاها به اینترنت درصد پوشش اینترنت در روستاها توسعه می یابد و در حال حاظر وزارت ارتباطات و اطلاعات برای پوشش اینترنت در تمام روستاها برنامه ریزی و مدیریت لازم را انجام داده است. 

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات زنجان،افزود: این استان درحوزه آی تی و فناوری اطلاعات کارشناسان زبنده و متخصصی دارد. 

کد خبر: ۵۷٬۸۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • جلیل IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      0 0
      خوب نیست