۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۷
مس سونگون ۳۰۰میلیارد تومان در طرح‌های آب و کشاورزی ورزقان هزینه می‌کند
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

مس سونگون ۳۰۰میلیارد تومان در طرح‌های آب و کشاورزی ورزقان هزینه می‌کند

تبریز- نماینده ورزقان و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: مجتمع معدن سونگون ۳۰۰ میلیارد تومان در اجرای طرح توسعه آب و کشاورزی شهرستان ورزقان هزینه می‌کند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی دفتر این نماینده مجلس، اللهوردی دهقانی افزود: هزینه کرد مجتمع مس سونگون برای اجرای طرح های آب و کشاورزی شهرستان ورزقان از محل ۲۰ درصد معافیت حقوق دولتی این مجتمع انجام می شود.

وی اظهار کرد: این میزان هزینه کرد مجتمع مس سونگون برای توسعه شهرستان ورزقان به عنوان محل واقع شدن معدن مس سونگون، در شورای معادن آذربایجان شرقی تصویب شده است.

وی تشریح کرد: قرار است هزینه کرد ۳۰۰ میلیارد تومانی مجتمع معدن مس سونگون برای طرح های توسعه ای شهرستان ورزقان در حوزه آب و کشاورزی در یک بازه زمانی ۲ تا سه ساله انجام شود.

نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی تشریح کرد: در قالب این میزان هزینه کرد، قرار است شهرک گلخانه ای در ۲ هزار هکتار از اراضی پایاب سد «حاجیلار چای» ایجاد شود.

وی ادامه داد: اجرای طرح آبرسانی به ۶۳ روستا از از سد «حاجیلار چای» از دیگر بندهای هزینه کرد ۳۰۰ میلیارد تومانی مجتمع مس سونگون در طرح های توسعه ورزقان است.

کد خبر: ۵۷٬۸۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha